TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

Kolejny wypadek na przejeździe, dwie ofiary
InfoRail.pl - Opublikowano: 05.12.2017 11:47:21 13 komentarzy
Kolejny wypadek na przejeździe, dwie ofiary (foto: Policja)

Dwie kobiety podróżujące samochodem osobowym zginęły we wtorek rano w zderzeniu ich pojazdu z pociągiem na niestrzeżonym przejeździe kolejowym w okolicy miejscowości Rudki (Świętokrzyskie) - poinformował PAP Michał Kowalczyk z Komendy Powiatowej Policji w Jędrzejowie.

"Pasażerom pociągu pospiesznego Intercity relacji Kołobrzeg-Kraków nic się nie stało. Obecnie oba tory jazdy są wyłączone z ruchu" – dodał Kowalczyk.

W wypadku, do którego doszło na terenie leśnym, zginęły dwie kobiety podróżujące oplem. Starostwo Powiatowe w Jędrzejowie organizuje transport dla podróżnych z pociągu – zostaną przewiezieni samochodami do miejsca, z którego będą mogli kontynuować podróż.



Sprawdź też:
wypadek
przejazd kolejowy
świętokrzyskie
  • bdb – 05.12.2017

    Za gapowe sie płaci.

  • kolejFAN – 05.12.2017

    znowu...szkoda pasażerów.. Ustronie od grudnia będzie wydłużone do Przemyśla..
    a co do nazewnictwa - bezmyślna kopia. To pociąg pospieszny TLK a nie InterCity..
    tak proste a tak trudne do ogarnięcia?

  • InfoRail.pl – 05.12.2017

    Proszę zapytać o to Pana Policjanta. dlaczego tego nie ogarnął. Jakby to było najważniejsze w tej chwili. Albo to, że Ustronie będzie wydłużone....

  • Masakra – 05.12.2017

    Intercity, TLK - zlituj się @kolejFAN - zwykłego szarego człowieka nie interesuje nazwa przewoźnika. Ba, większość ludzi nie wie, ze kolej to m.in: IC, POLREGIO, TLK... To wszystko dla większości to po prostu PKP, a to, że jesteś psychofanem koleji nie znaczy, że inni podzielają Twoje zainteresowania. Artykuł jest o wypadku, tragedii, w której zginęły młode osoby...

  • G.kolejarz – 05.12.2017

    Samochód osobowy nie ma szans przy zderzeniu z jakimkolwiek pojazdem kolejowym.Kierowca powinien być świadomym, że przejazd przez tory to śmiertelne niebezpieczeństwo. Wielu kierowców igra ze śmiercią .Oczywiście kolej powinna zadbać o to aby było jak najmniej przejazdów jednopoziomowych a te które już takie są powinny wykluczyć możliwość zagapienia się kierowcy.

  • s – 05.12.2017

    Objazdy p. Włoszczowę, Psary, Szczekociny, a Dęblin - Kraków zdefektowany pod Radomiem rozwiązany wg infopasazera...

  • as – 05.12.2017

    Trzeba mieć totalnego pecha, nikt się tam nie spodziewał pociągu, bo Ustronie wiecznie opóźnione, kilka dni temu 5 godzin ;)

  • PawelNed – 05.12.2017

    Spodziewam sie ze po mojej wypowiedzi będzie jakiś nalot , ale ok w Polsce to powinno sie najpierw rzeczywiście pomysleć o bezpieczeństwie przejazdów kolejowych bo to co dzieje sie w ostatnim czasie to już naprawdę przeginka, a nie myślenie o prędkościach 200km/h ba 250km/h czy szybciej to już przy takiej prędkości jest infrastruktura zamknięta bez skrzyżowań z drogami czy przejściami dla pieszych. Niech ludzie zajmujący sie koleją przejada sie na zachód dla przykładu Holandia tam praktycznie każdy przejazd ma rogatki i kultura kierowców jest tez inna czerwone światło sie pali to nikt na "głupa" nie wjeżdża bo zdarze i sie zamykają rogatki czy światło zapala na 30sec do minuty przed pociągiem i zaraz za nim gaśnie wiec nikt nie ryzykuje, a w Polsce to nawet do 15 min przed pociągiem spotkałem sie z opuszczonym szlabanem wiec o co tu chodzi? Wiec przy modernizacjach linii większa uwagę bym kładł na bezpieczeństwo przejazdów i większe uświadamianie kierowców z ryzykiem spotkania z maszyna w której jest niskie wyjście obronna ręka ze spotkania.

  • K – 05.12.2017

    Ale o bezpiecznych przejazdach nie da się gadać miesiącami. A o 250 km/h, CPK i innych bzdetach i owszem. To się ładnie w TV prezentuje. A kogo interesuje bezpieczeństwo?

  • Kaszebe – 05.12.2017

    @PawelNed. Nie wiem co wcześniej napisałeś ale to co piszesz to bzdura.
    Po pierwsze powinno zaszczepić się u kierowców nawyk choćby zmniejszenia prędkości przed przejazdem nie mówiąc o przepisowym zatrzymaniu bo to jest utopia. Tak jak z"zieloną strzałką".
    Przepis mówi o zatrzymaniu i dopiero kontynuowaniu jazdy a ile osób to robi?!?!? Prawie nikt!
    Kierowcą a szczególnie tym miejscowym wydaje się że będąc u siebie nic im się nie stanie a jakie są konsekwencje to widzimy.
    Panie pewnie spieszyły się po nowe "świeżaki".

  • Torens – 06.12.2017

    Zabitych kobiet oczywiście zal ale w Polsce ignorowanie wielu przepisów drogowych to już prawdziwa plaga. Jedyny sposób na poprawę bezpieczeństwa na przejazdach kolejowych to drakońskie kary. Np. 5000 zł za wjazd na przejazd przy palącym się czerwonym świetle! Jeżeli Polak nie potrafi zrozumieć po co są przepisy to i się do nich stosować to tylko strach przed ogromną karą finansową może coś naszych kierowców nauczyć! Dodaję link, który obrazuje dokładnie to co napisałem. Kilka dni temu pod Toruniem na przejeździe kolejowym został skasowany pierwszy VW Transporter wyprodukowany we Wrześni. Jako Polacy możemy być z tego dumni, tylko my możemy być tacy durni!
    https://www.youtube.com/watch?v=MFs95-syXWI&feature=youtu.be

  • kolejFAN – 06.12.2017

    @ Masakra
    a może minimalne zainteresowanie koleją wzbudziłoby wiedzę u osób które wjeżdżają pod pociągi NAGMINNIE,- istna plaga - że pociąg ma DŁUGĄ drogę hamowania , najczęściej kończy się to śmiercią pasażerów auta i to, że jeśli zwalnia przed przejazdem to nie dlatego aby przepuścić auto...jestem fanem ,ale nie psychofanem jak to ująłeś..drażni mnie ignorancja dziennikarzy różnych gazet , piśmideł internetowych którzy piszą nieudolnie o kolei..tylko tyle.

  • Aw – 06.12.2017

    Przepisy przepisami, ale najważniejszy jest zdrowy rozsądek.
    To kierujący przejeżdżający przez przejazd i to obojętnie jakiej kategorii jest zobowiązany się upewnić, że nie nadjeżdża pojazd szynowy.
    Inna sprawa, że przy części przejazdów może to być utrudnione lub co gorsze wręcz niemożliwe, ale takie przejazdy powinny zostać zlikwidowane.

Dodaj komentarz

Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.