TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

Kolejne 14WE nie dla Kolei Śląskich. Na razie?
InfoRail.pl - Opublikowano: 13.04.2017 14:02:08 4 komentarze
Kolejne 14WE nie dla Kolei Śląskich. Na razie? (wiz. ID)

Koleje Śląskie unieważniły przetarg na dzierżawę elektrycznych zespołów trakcyjnych wraz z świadczeniem usługi utrzymania w części II.

Koleje Śląskie unieważniły przetarg na dzierżawę elektrycznych zespołów trakcyjnych wraz z świadczeniem usługi utrzymania w części II.

Przypomnijmy, że dotyczyła ona czterech ezt-ów. Swoje oferty złożyli: Przewozy Regionalne? ok. 25 mln zł oraz Industrial Division w części drugiej ? ok. 28 mln zł. Obie okazały się za drogie dla przewoźnika. Ten chciał przeznaczyć na ten cel 11 563 200.00 zł netto.

Całe zamówienie obejmowało 11 jednostek. Nie ma jeszcze decyzji, dotyczącej części I (7 ezt-ów). Tu ofertę złożyły tylko Przewozy Regionalne. Pojazdy miały być eksploatowane w okresie od 1 stycznia do 31 grudnia 2018 roku. Przewidziane zostało też prawo opcji w zakresie części nr 1 przedmiotu zamówienia, polegające na zwiększeniu liczby dzierżawionych elektrycznych zespołów trakcyjnych wraz z świadczeniem usługi utrzymania, o nie więcej niż siedem składów i o cztery kolejne dla części 2.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Koleje Śląskie
Industrial Division
Przewozy Regionalne
ezt
  • sphinx – 13.04.2017

    Spoko, spoko. Powtórzą przetarg z nowym siwz - klima będzie dawała punkty extra, drzwi odskokowo - przesuwne też. Szkoda, że kaczokibel nie ma choć rozruchu impulsowego. Czar nowoczesnego pociągu pryska w momencie ruszenia...

  • qwer – 13.04.2017

    Jesteś tego pewien?

  • EN57 – 17.04.2017

    Przeróbka EN57 na 14WE była mniej zaawansowana, niż nawet najprostsze modernizacje np. na EN57AKM. Prócz wymiany czoła, oczywiście;)

  • kolejK – 26.04.2017

    ...ale jakby nie patrzeć ten pociąg wygląda najlepiej ze wszystkich modernizacji EN57. A jest to chyba jedna z najstarszych/najstarsza modernizacja tego składu?

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.