TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

Koleje Śląskie wycofały większość klasycznych EN57. Został jeden
InfoRail.pl - Opublikowano: 10.04.2019 10:38:06
Koleje Śląskie wycofały większość klasycznych EN57. Został jeden

Koleje Śląskie eksploatują już tylko jeden niezmodernizowany skład EN57 – mówił wczoraj na Uniwersytecie Śląskim szef przewoźnika Wojciech Dinges.

Koleje Śląskie eksploatują już tylko jeden niezmodernizowany skład EN57 – mówił wczoraj na Uniwersytecie Śląskim szef przewoźnika Wojciech Dinges.

Jednostki te zostały zastąpione nowoczesnymi Elfami 2, które dostarcza PESA. W dniu 31 marca przewoźnik odebrał jedenasty czteroczłonowy pojazd. To najpojemniejszy typ taboru spośród nowej generacji Elfów, który oferuje podróżnym 380 miejsc, w tym 190 miejsc siedzących.

Aktualnie Koleje Śląskie oczekują na dwunasty pojazd tego typu zamówiony w bydgoskiej firmie. Warto dodać, że w ramach zamówienia uzupełniającego, flota Kolei Śląskich zostanie zasilona o dodatkowe dwa pojazdy, które również w tym roku będą towarzyszyć w podróży mieszkańcom województwa śląskiego.

Wszystkie niezmodernizowane jednostki serii EN57 Koleje Śląskie dzierżawiły od Przewozów Regionalnych.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Koleje Śląskie
EN57
  • Artur Dudek – 10.04.2019

    Zdjęcie to dw. Katowice-Ligota

  • Andrzej Siwak – 10.04.2019

    Nareszcie!!!!! 👍👍👍 Na złomowisko z tym.

  • Grzegorz Biesok – 10.04.2019

    Nie liczyłem na to, że ten dzień wreszcie nadejdzie.

  • Konrad Tetrzona – 10.04.2019

    Dominik Moritz

  • Robert Stencel – 10.04.2019

    Jeden nie w barwach KŚ, bo w KŚ jest 6 sztuk EN57AKŚ i 2 sztuki EN57KM

  • Adam Polak – 10.04.2019

    Jeżdżą 3 sztuki 1919 1943 i 1086

  • Wojtek Wojtaszewski – 10.04.2019

    Tylko on pozostał

  • Krzysztof Kantor – 10.04.2019

    A kiedy sprzedadzą/skasują te po modernizacji które już straszą ?

  • Paweł Turek – 10.04.2019

    Rafał

  • Tomasz Dworecki – 10.04.2019

    Dawać to do Trójmiasta, jeszcze parę lat posłuży ;P

  • Paweł Pitok – 10.04.2019

    Najwyższy czas. Kible nadają się tylko na żyletki

  • Damian Kazimierczak – 11.04.2019

    A ja zauważyłem ciekawostkę iż są tacy którzy wypytują o taką jednostkę twierdząc że np. wcześnie rano się nią podróżuje, jest wygodna siedzeniami, światło przygaszone itp. zaś innym razem podróżna z Londynu pytała czy może tym jechać widząc to na peronie i pytała ile ma dopłacić bo to swojego rodzaju pociąg Retro, otwierane okna, bez klimy o ciekawej historii , są tacy którzy nie dawno jeszcze przyjeżdżali na Śląsk aby przejechać się własnie klasyką PKP . Może i wskazane mieć EN57 po modernizacji pod warunkiem że jest sprawna i na niej bazować przejazdami na Wisłę w po za szczytowych godzinach przejazdu.

  • Kamila Kulik – 12.04.2019

    Do Częstochowy na pewno z Łodzi jeszcze jeżdżą, chyba chcą je w ten sposób dorżnąć, bo to długa wyprawa dla kibla.

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.