TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

Koleje Mazowieckie chcą naprawić ezt, m.in. EW60
InfoRail.pl - Opublikowano: 18.01.2018 09:51:27 12 komentarzy
Koleje Mazowieckie chcą naprawić ezt, m.in. EW60 (foto: KM)

Koleje Mazowieckie ogłosiły przetarg na naprawy okresowe elektrycznych zespołów trakcyjnych.

Koleje Mazowieckie ogłosiły przetarg na naprawy okresowe elektrycznych zespołów trakcyjnych.

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie:

— 8 napraw w poziomie utrzymania P4 elektrycznych zespołów trakcyjnych serii EN57 z możliwością rozszerzenia na żądanie Zamawiającego zakresu zamówienia o maksymalnie 7 dodatkowych napraw w poziomie utrzymania P4 elektrycznych zespołów trakcyjnych serii EN57 w ramach prawa opcji – część 1 oraz

— 2 napraw w poziomie utrzymania P4 elektrycznych zespołów trakcyjnych serii EW60 (typ 6WEb) – część 2.

Na wykonanie prac będzie 21 miesięcy.

Kryteria wyboru ofert to:

Okres udzielonej gwarancji jakości na cały elektryczny zespół trakcyjny – 15%.

Termin naprawy P4 elektrycznego zespołu trakcyjnego – 10% oraz

Cena – 75%.

Oferty można składać do 27 lutego 2018 roku.

Wymagane jest doświadczenie. O zamówienie może ubiegać się wykonawca, który wykonał:

1) w zakresie zadania nr 1 – cztery naprawy elektrycznych zespołów trakcyjnych w poziomie utrzymania P4 na kwotę nie mniejszą niż 650 000,00 PLN netto za każdy elektryczny zespół trakcyjny, lub dwie naprawy elektrycznych zespołów trakcyjnych w poziomie utrzymania P5 na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł netto za każdy elektryczny zespół trakcyjny,

2) w zakresie zadania nr 2 – jedną naprawę elektrycznego zespołu trakcyjnego w poziomie utrzymania P4 na kwotę nie mniejszą niż 650 000,00 PLN netto, lub jedną naprawę elektrycznego zespołu trakcyjnego w poziomie utrzymania P5 na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000,00 PLN netto.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Koleje Mazowieckie
EW60
EN57
P4
  • ? – 18.01.2018

    Ile te EW60 mają lat?

  • dziobak250 – 18.01.2018

    A ile razy one będą naprawiane? To już nie te same EW60 orginalne miały 4 pary drzwi na człon. Tym zmniejszyli jak w EN57

  • Maciej12991 – 18.01.2018

    Niecałe trzydzieści.

  • Kuba – 18.01.2018

    Akurat to dobra decyzja. Zanim wjadą nowe stadlery minie troche czasu a oferta przewozowa jest bardzo bogata, połączenia maja wysoką częstotliwość więc potrzebny jest tabor. Inna sprawa ze ten nie jest zbyt wygodny

  • gutek – 18.01.2018

    nie będzie zdziwienia jak się nikt nie zgłosi do tego przetargu-to może być zemsta za przetarg na nowe pociągi

  • Kamil Sikora – 18.01.2018

    Spokojnie, jest jeszcze SPS ASO z Inowrocławia ;) Czego Mińsk nie weźmie to oni z pocałowaniem ręki przygarną. A naprawa EW60 to dobra decyzja, można by jedynie wymienić w nich siedzenia, wstawiając jakieś z "odzysku" z którejś EN57 przerobionej wcześniej na AL.

  • anarh – 18.01.2018

    i słusznie , o majątek wszystkich podatników trzeba dbać . bo muszą sie zamortyzowac koszty pojazdu, to powinno potrwać jeszcze 20 -- 30 lat. i zyskają wa-wki , bedą bogatsi

  • kolejFAN – 18.01.2018

    Brawo, ratujmy kible!

  • Bravik – 18.01.2018

    @dziobak250 Przyjrzyj się zdjęciu i policz dokładnie.@Kamil SikoraJechałeś kiedykolwiek tym wynalazkiem?

  • zeus04 – 19.01.2018

    Ja jechałem wielokrotnie EW60 i to zarówno na SKM Trójmiasto jak i po WWK (głównie z Warszawy Zachodniej do Otwocka, więc vmax OIDP 80 km/h).

  • jatal – 19.01.2018

    @ BravikNie licz na zdjęciu tylko zrozum to co napisał @dziobak250.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.