TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

Koleje Mazowieckie chcą naprawić ezt, m.in. EW60
InfoRail.pl - Opublikowano: 18.01.2018 09:51:27 12 komentarzy
Koleje Mazowieckie chcą naprawić ezt, m.in. EW60 (foto: KM)

Koleje Mazowieckie ogłosiły przetarg na naprawy okresowe elektrycznych zespołów trakcyjnych.

Koleje Mazowieckie ogłosiły przetarg na naprawy okresowe elektrycznych zespołów trakcyjnych.

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie:

— 8 napraw w poziomie utrzymania P4 elektrycznych zespołów trakcyjnych serii EN57 z możliwością rozszerzenia na żądanie Zamawiającego zakresu zamówienia o maksymalnie 7 dodatkowych napraw w poziomie utrzymania P4 elektrycznych zespołów trakcyjnych serii EN57 w ramach prawa opcji – część 1 oraz

— 2 napraw w poziomie utrzymania P4 elektrycznych zespołów trakcyjnych serii EW60 (typ 6WEb) – część 2.

Na wykonanie prac będzie 21 miesięcy.

Kryteria wyboru ofert to:

Okres udzielonej gwarancji jakości na cały elektryczny zespół trakcyjny – 15%.

Termin naprawy P4 elektrycznego zespołu trakcyjnego – 10% oraz

Cena – 75%.

Oferty można składać do 27 lutego 2018 roku.

Wymagane jest doświadczenie. O zamówienie może ubiegać się wykonawca, który wykonał:

1) w zakresie zadania nr 1 – cztery naprawy elektrycznych zespołów trakcyjnych w poziomie utrzymania P4 na kwotę nie mniejszą niż 650 000,00 PLN netto za każdy elektryczny zespół trakcyjny, lub dwie naprawy elektrycznych zespołów trakcyjnych w poziomie utrzymania P5 na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł netto za każdy elektryczny zespół trakcyjny,

2) w zakresie zadania nr 2 – jedną naprawę elektrycznego zespołu trakcyjnego w poziomie utrzymania P4 na kwotę nie mniejszą niż 650 000,00 PLN netto, lub jedną naprawę elektrycznego zespołu trakcyjnego w poziomie utrzymania P5 na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000,00 PLN netto.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Koleje Mazowieckie
EW60
EN57
P4
  • ? – 18.01.2018

    Ile te EW60 mają lat?

  • dziobak250 – 18.01.2018

    A ile razy one będą naprawiane? To już nie te same EW60 orginalne miały 4 pary drzwi na człon. Tym zmniejszyli jak w EN57

  • Maciej12991 – 18.01.2018

    Niecałe trzydzieści.

  • Kuba – 18.01.2018

    Akurat to dobra decyzja. Zanim wjadą nowe stadlery minie troche czasu a oferta przewozowa jest bardzo bogata, połączenia maja wysoką częstotliwość więc potrzebny jest tabor. Inna sprawa ze ten nie jest zbyt wygodny

  • gutek – 18.01.2018

    nie będzie zdziwienia jak się nikt nie zgłosi do tego przetargu-to może być zemsta za przetarg na nowe pociągi

  • Kamil Sikora – 18.01.2018

    Spokojnie, jest jeszcze SPS ASO z Inowrocławia ;) Czego Mińsk nie weźmie to oni z pocałowaniem ręki przygarną. A naprawa EW60 to dobra decyzja, można by jedynie wymienić w nich siedzenia, wstawiając jakieś z "odzysku" z którejś EN57 przerobionej wcześniej na AL.

  • anarh – 18.01.2018

    i słusznie , o majątek wszystkich podatników trzeba dbać . bo muszą sie zamortyzowac koszty pojazdu, to powinno potrwać jeszcze 20 -- 30 lat. i zyskają wa-wki , bedą bogatsi

  • kolejFAN – 18.01.2018

    Brawo, ratujmy kible!

  • Bravik – 18.01.2018

    @dziobak250 Przyjrzyj się zdjęciu i policz dokładnie.@Kamil SikoraJechałeś kiedykolwiek tym wynalazkiem?

  • zeus04 – 19.01.2018

    Ja jechałem wielokrotnie EW60 i to zarówno na SKM Trójmiasto jak i po WWK (głównie z Warszawy Zachodniej do Otwocka, więc vmax OIDP 80 km/h).

  • jatal – 19.01.2018

    @ BravikNie licz na zdjęciu tylko zrozum to co napisał @dziobak250.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!