TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

Koleje Małopolskie na stałe do Zakopanego?
InfoRail.pl - Opublikowano: 14.08.2017 09:00:25 5 komentarzy
Koleje Małopolskie na stałe do Zakopanego? (foto: KM)

Rekordowa frekwencja w specjalnym połączeniu Kolei Małopolskich na trasie Kraków – Zakopane w długi weekend sierpnia.

Rekordowa frekwencja w specjalnym połączeniu Kolei Małopolskich na trasie Kraków – Zakopane w długi weekend sierpnia.

W sobotę, 12 sierpnia, w porannym pociągu wyniosła ona 98,5%. Już na Dworcu Głównym w Krakowie wsiadły 92 osoby a do Zakopanego pociąg dojechał ze 197 pasażerami na pokładzie.

To najwyższa frekwencja ze wszystkich weekendowych przejazdów w 2017 roku. Rosnąca frekwencja pokazuje, że Zakopane może być w przyszłości interesującym kierunkiem połączeń dla Kolei Małopolskich – zaznacza Grzegorz Stawowy, prezes Kolei Małopolskich.

Ze specjalnego połączenia można było skorzystać także wieczorem wracając ze stolicy Tatr do Krakowa. Kolejne specjalne pociągi Kolei Małopolskich będą kursować 15 sierpnia. Wyruszą z Krakowa Głównego o 6:45, by dotrzeć do Zakopanego już o 9:38, natomiast wyjazd z Zakopanego nastąpi o 19:13 a powrót do Krakowa o 21:56. Obowiązują atrakcyjne ceny biletów na tej trasie. Normalny bilet z Krakowa do Zakopanego kosztuje tylko 14,00 zł. Jeszcze mniej zapłacą posiadacze ważnej legitymacji studenckiej bo jedyne 6,86 zł. Obowiązują również pozostałe ulgi ustawowe.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Koleje Małopolskie
Zakopane
  • advisor – 14.08.2017

    No wreszcie, dziwne, że nikt wcześniej na to nie wpadł.

  • JK – 14.08.2017

    PeeRy niech zrobią pociąg za 25 zł (za tam i powrót) na ED72A-005, wziąć pana Zdzisia z wózeczkiem, albo założyć automat jak EN57AKŁ i pozamiatane. W Kruszewcu wymalowano go już w nowe wzorki, dać tylko lepszy rozkład i pozamiatane.

  • www – 14.08.2017

    Odkryli Amerykę. Po prostu ludzie chcieliby jeździć pociągami, i to nie tylko do Zakopanego, ale nie mają na to większych szans. Czy w zeszłym roku identyczny eksperyment na trasie Kielce-Sandomierz dał inne efekty? Nie, też był sukces.Dobra oferta to podstawa sukcesu. Pasażer nie dostosuje się do rozkładu, to rozkład powinien dostosować się do pasażera. Na razie to pociągi jeżdżą wtedy kiedy większości to nie pasuje. W niektórych regionach to zauważyli i się dostosowali. Ale nadal większość samorządów i kolejarze zaklinają rzeczywistość. No bo lepszy to pociąg nowoczesny, ale stojący, bo w końcu jest tańszy w utrzymaniu...

  • Michał – 15.08.2017

    Kurcze, ale jak to się opłaca? 197 osób x 14PLN to daje 2750pln. Przecież to chyba nie jest w stanie pokryć kosztów.

  • mechanik – 16.08.2017

    15.08 obłożenie przez całą drogę 95-105%, powrotny ponad 100%, do Płaszowa 80 procent. 100 lat planowania, ale w końcu właściwy kierunek. Tak trzymać.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.