TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

KIO zajęła się odwołaniem PESY w przetargu na lokomotywy dla PKP IC
InfoRail.pl - Opublikowano: 19.01.2018 15:55:25 4 komentarze
KIO zajęła się odwołaniem PESY w przetargu na lokomotywy dla PKP IC

Krajowa Izba Odwoławcza zajęła się dziś odwołaniem złożonym przez PESĘ i ZNTK Mińsk Mazowiecki od wyników przetargu na dostawę lokomotyw dla PKP Intercity.

Krajowa Izba Odwoławcza zajęła się dziś odwołaniem złożonym przez PESĘ i ZNTK Mińsk Mazowiecki od wyników przetargu na dostawę lokomotyw dla PKP Intercity.

Jak poinformowała nas Magdalena Grabarczyk, rzeczniczka prasowa KIO, rozprawa nie zakończyła się dzisiaj i została odroczona. Kolejne posiedzenie Izby w tej sprawie odbędzie się najprawdopodobniej 31 stycznia.

Przypomnijmy, że PESA nie zgadza się decyzją PKP Intercity. Jako zwycięzca przetargu wskazany został Newag, który, mimo, że zaproponował najwyższą cenę jednostkową za lokomotywę, to jednak w ostatecznej punktacji okazał się najlepszy. Zdecydowały o tym stawki za utrzymanie maszyn. Te w przypadku firmy z Nowego Sącza były zdecydowanie najniższe. I właśnie to stanowi podstawę dochodzenia przez PESĘ swoich racji w KIO.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
PKP Intercity
PESA
Newag
lokomotywa
  • Szymon Blachura – 19.01.2018

    Stawki Newagu nie są za niskie? Nawet Chiniole dali kilka razy większą.

  • Adam Kieryluk – 19.01.2018

    I tak będą jątrzyć i uprzykrzać życie wszystkim zamawiającym. To chyba ich nowy fetysz - wymęczyli Kraków, to teraz zajmą się PKP Intercity, bo narodowy pieszczoszek nie może pogodzić się z tym, że skończyła się dobra passa i nikt nie będzie w ciemno kupował ich szajsu. Dart i Gama SU160 doskonale pokazują, ile są warci. Śmieszna, mściwa firemka.

  • advisor – 19.01.2018

    Znowu odwlekanie i przekładanie...

  • PiotrCz – 19.01.2018

    No to lecimy starą śpiewką. PESA dochodzi swoich racji, a co za tym idzie oczywiście musi wygrać i basta.

  • Marek Gumowski – 20.01.2018

    W zależności ile polityki w tym będzie, taki będzie wynik. Kibicuję Gryffinowi 😀

  • Marcin Marek – 20.01.2018

    Może wzięli by się za wzięte z kosmosu współczynniki niezawodności ich spalinowych lokomotyw, które dzień w dzień defektują na podkarpaciu...

  • Daniel Plaszczyk – 20.01.2018

    Won z pesą..

  • zeus04 – 20.01.2018

    Zbyt poważna sprawa aby się gdzieś śpieszyć.

  • Khan34 – 20.01.2018

    Wygra i znowu będą opóźnienia w dostawach i jakości sprzętu. Wszyscy tak wychwalają PESE a wczoraj jechałem tym bóstwem ELF 2, ogrzewanie bzyczało głośniej niż bzyczki w EN57, jechałem 40min i drażniło a co dopiero na dłuższych trasach. Jedyne co było lepsze to nie słychać silników asynchronicznych jak np. w Acatusie Plus.

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.