TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

Jest przetarg na kolejne ezt-y dla PKP Intercity
InfoRail.pl - Opublikowano: 28.12.2017 09:11:58 14 komentarzy
Jest przetarg na kolejne ezt-y dla PKP Intercity

Zgodnie z zapowiedziami PKP Intercity jeszcze w 2017 roku ogłaszają przetarg na dostawę ezt-ów.

Zgodnie z zapowiedziami PKP Intercity jeszcze w 2017 roku ogłaszają przetarg na dostawę ezt-ów.

Przedmiotem zamówienia jest:

1) dostawa 12 elektrycznych zespołów trakcyjnych oraz przeszkolenie osób wskazanych przez zamawiającego w zakresie ich obsługi, a także dostawa wyprawki.

2) świadczenie przez wykonawcę usług utrzymania pojazdów, w zakres których wchodzi:

a) świadczenie usług utrzymania technicznego pojazdów o zakresie spełniającym cztery poziomy utrzymania pojazdów kolejowych (poziom 1, poziom 2, poziom 3, poziom 4)

b) zapewnienie specjalistycznego Warsztatu Utrzymania Technicznego wraz z wyposażeniem, do świadczenia usług o których mowa w pkt. a);

c) świadczenie usług utrzymania nieplanowego, korekcyjnego oraz napraw pogwarancyjnych pojazdów;

d) czyszczenie pojazdów.

e) udostępnienie kanału informatycznego, w ramach usługi utrzymania pojazdów, dla przekazywania pomiędzy zamawiającym a wykonawcą informacji o usterkach stwierdzonych w pojazdach, które będą przez wykonawcę usuwane w ramach usługi utrzymania pojazdów.

Zamawiający wymaga dostarczenia pojazdów fabrycznie nowych tj. zbudowanych z fabrycznie nowych elementów, zespołów, podzespołów i części, dotychczas nie eksploatowanych. Przewoźnik wymaga także świadczenia usług utrzymania, a także napraw gwarancyjnych w stosunku do każdego z pojazdów w sposób gwarantujący zachowanie współczynnika:

1) gotowości technicznej taboru na poziomie co najmniej 95,00 % od początku eksploatacji do zakończenia obsługi poziomu P4 a dla ostatniego cyklu na poziomie co najmniej o 2 % wyższym od wskazanego powyżej.

2) współczynnika niezawodności taboru na poziomie co najmniej 98,00 % kwartalnie.

3) dostępności w każdym czasie minimum 90 % z liczby dostarczonych Pojazdów.

Zamawiający dopuszcza aby dla każdego pojazdu osobno, maksymalna liczba zdarzeń powodujących utratę zasadniczych cech eksploatacyjnych wynosiła nie więcej niż 4 w cyklu 350 tys. km.

I terminy dostaw. Zamawiający wymaga:

1) dostawy pierwszych 2 pojazdów objętych zamówieniem, w terminie do 18 miesięcy od dnia wejścia w życie umowy. Dostawa kolejnych 10 pojazdów objętych zamówieniem nastąpi w terminie do 48 miesięcy od dnia wejścia w życie umowy, lecz nie wcześniej niż po zakończeniu 6-miesięcznej eksploatacji obserwowanej pierwszych 2 pojazdów.

2) świadczenia usług utrzymania Pojazdów – zgodnie z ofertą wykonawcy – zgodnie z następującymi wymogami: od dnia protokolarnego odbioru końcowego dostawy pierwszego pojazdu do momentu wykonania pierwszej naprawy w poziomie utrzymania P5 ostatniego pojazdu (z zastrzeżeniem, że usługa utrzymania pojazdów kończy się indywidualnie dla każdego z pojazdów po osiągnięciu maksymalnego dopuszczalnego przebiegu przed wykonaniem pierwszej naprawy P5), jednak nie krócej niż 180 miesięcy liczonych od dnia protokolarnego odbioru końcowego dostawy każdego z pojazdów.

Oferty można składać do 20 lutego 2018 roku. Kryteria wyboru to:

Maksymalna liczba zdarzeń powodujących utratę zasadniczych cech eksploatacyjnych w cyklu 350 tys. km. (dla każdego Pojazdu osobno) / Waga: 5

Współczynnik gotowości technicznej - Waga: 7,5

Współczynnik niezawodności taboru - Waga: 7,5

Cena jednostkowa dostawy Pojazdu - Waga: 40

Stawka za świadczenie usług utrzymania - Waga: 40.

I doświadczenie. O zamówienie może ubiegać się wykonawca, który w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał:

1) dostawę (dostawy) nie mniej niż 5 fabryczne nowych elektrycznych zespołów trakcyjnych

2) co najmniej 20 usług utrzymania pojazdów kolejowych z napędem elektrycznym obejmujących czynności utrzymaniowe na co najmniej 2-im poziomie utrzymania (P2), w tym co najmniej 5 usług utrzymania pojazdów kolejowych z napędem elektrycznym obejmujących czynności utrzymaniowe na co najmniej 4-tym poziomie utrzymania.

Czekamy na SIWZ, z którego dowiemy się więcej na temat zamawianych pociągów. 



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
PKP Intercity
przetarg
ezt
  • yeti – 28.12.2017

    Nie kupować ezt tylko wagony!!!

  • Stefan – 28.12.2017

    Kupować dłuższe ezt, takie które zawierają również przedzialy jak w wagonach.

  • uuu – 28.12.2017

    przetarg wybitnie pod DARTY

  • mechanik – 28.12.2017

    @uu Może tak, ale nawet SIWZ nie widziałeś, ale już wiesz. Dramat.

  • Robin Hood – 28.12.2017

    DART jest już stary, chory i zdarty. Teraz czas na jego tajemniczą wersję DART 2.0 równie udaną jak poprzednik.

  • xtrain – 28.12.2017

    Darty są w tej chwili już ok - po chorobach wieku dziecięcego. Jednakże, z uwagi na to, że te ezty mają krótkie wagony to przyłączam się do apelu tak jak poprzednicy piszą aby były one dłuższe i część członów była przedziałowa.

  • gutek – 28.12.2017

    a kiedy nastąpi wybór nowych lokomotyw-już mija trzy m-ce jak wpłynęły oferty

  • anarh – 28.12.2017

    gzie są moje elektrowozy na 160 . robić robić

  • m – 28.12.2017

    Kupowanie EZT z przedziałami nie ma sensu. Większość pasażerów preferuje bezpieczniejsze i mniej duszne bezprzedziałowce, poza tym wagony/człony przedziałowe mają siłą rzeczy trochę mniej miejsc siedzących, przez co zakup bezprzedziałowych będzie bardziej ekonomiczny.

  • aua – 28.12.2017

    mam nadzieje ze wystartuje stadler z giruno i wygra, albo przynajmniej pendolino bo dart to typowe polskie badziewie ... inna sprawa ze tak naprawde to bedzie przetarg tylko na 2 sklady bo reszta i tak wyjedzie najwczesniej za 5 lat a przez te 5 lat to sie jeszcze tyle rzeczy moze zmienic ze nie ma nawet co liczyc ze bedzie na to finansowanie ...

  • G.kolejarz – 28.12.2017

    Pożyjemy, zobaczymy. Z poprzednimi ezetami szło jak po grudzie.Dopięcie programu Pendolino to był cud.Niewiele brakowało a przeszłyby koło nosa.Oby się udało.

  • Zetes – 29.12.2017

    W szczytach przewozowych skład wagonowy można dostosować do zwiększonego ruchu podróżnych, Jeżeli ktoś nie lubi przedziałów to wystarczy dołączyć wagon bezprzedziałowy. Tramwaje nie mają tych zalet. Potrzebne są przede wszystkim nowoczesne wagony i lokomotywy.

  • Adam – 29.12.2017

    @uuu - Pesa nijak nie spełnia tych wymagań.

  • HHH – 29.12.2017

    W sumie kto wie, może znów wygrają Darty, osobiście nie miałbym nic przeciwko.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.