TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

Jedna oferta na P4 mazowieckich Flirtów. W kosztorysie
InfoRail.pl - Opublikowano: 12.10.2017 12:11:42 8 komentarzy
Jedna oferta na P4 mazowieckich Flirtów. W kosztorysie

Koleje Mazowieckie otrzymały jedną ofertę w przetargu na wykonanie naprawy P4 Flirtów. Złożyło ją konsorcjum Stadler Polska i Stadler Service Polska.

Tym razem oferta mieści się w kosztorysie. Konsorcjum zaproponowało kwotę 35.137.381,71 zł, podczas gdy zamawiający chciał przeznaczyć na ten cel 35.451.350,28 zł. Wydaje się zatem, że tym razem przewoźnik nie bezie miał problemu z wyborem wykonawcy napraw P4.

Wykonawca zobowiązał się wykonać naprawę każdego ezt w terminie nie dłuższym niż 54 dni, licząc od dnia przekazania jednostki. Udzielona zostanie również gwarancja na bezawaryjną pracę na okres 19 miesięcy, obejmującej modyfikacje oraz wszelkie naprawione lub wymienione elementy, z uwzględnieniem prac dodatkowych. Termin wykonania zamówienia to 30 czerwca 2019 roku.


Sprawdź też:
Koleje Mazowieckie
Stadler
ezt
P4
  • But – 12.10.2017

    Stadler jest żałosny, najpierw chcieli 54mln zł, a teraz nagle 35mln zł

  • Bravik – 12.10.2017

    Wyjaśnij, dlaczego żałosny?

  • Tomm – 12.10.2017

    Obniżyli przez przetarg na 71 ezt, żeby ich w KIO nie uwalili za koszta utrzymania P4. Teraz doplacą, ale później sobie ostro odbiją...

  • Robert – 12.10.2017

    @Tomm w zamówieniu są już uwzględnione dwie pierwsze naprawy P4, a ewentualne późniejsze naprawy będą odbywały się w sekcji naprawy taboru w Sochaczewie gdyż będzie ona rozbudowana.

  • df – 12.10.2017

    Nie masz po co mu tłumaczyć, mentalność co poniektórych jest załamująca.

  • Tomm – 12.10.2017

    @df ja rozumiem, że jesteście wszyscy w mega eufori, że wygrał jeden z najlepszych producentów taboru. Ale na Boga jak chcecie wytłumaczyć fakt, że Stadler dał w pierwszym przetargu niemal 20 mln więcej, a dziś nagle daje tyle, że mieści się w kosztorysie.

  • Ernest – 12.10.2017

    lepiej mieć te 20mln mniej niż nic i tyle

  • dziobak250 – 12.10.2017

    @Tomm. To jest proste. Nikt z naszych producentów nie podjął by się tego przeglądu P4. Dlatego Stadler jako producent dał taką stawkę aby sprawdzić czy jest ktoś jeszcze. Nie było to teraz obniżyli aby się zmieścić. Jak widzisz tylko jedna oferta nadeszła i to też od nich.

Dodaj komentarz

Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.