TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

Jakie modyfikacje w mazowieckich Flirtach?
InfoRail.pl - Opublikowano: 04.07.2017 06:10:04 6 komentarzy
Jakie modyfikacje w mazowieckich Flirtach?

Wczoraj na łamach InfoRail.pl pisaliśmy o konieczności przeprowadzenia napraw P4 mazowieckich Flirtów. Prace będą obejmowały też modyfikacje. Sprawdzamy jakie.

Wczoraj na łamach InfoRail.pl pisaliśmy o konieczności przeprowadzenia napraw P4 mazowieckich Flirtów. Prace będą obejmowały też modyfikacje. Sprawdzamy jakie.

Otóż modyfikacje czyli prace dodatkowe to:

1. modyfikacja systemu informacji pasażerskiej. W jej zakresie przeprowadzone zostanie dostosowanie do obowiązujących przepisów prawa, jak również rozbudowa o możliwość importowania rozkładu jazdy z plików .xml, udostępnianych na serwerze.

2. montaż w WC czujek dymu z systemem ostrzegania maszynisty w przypadku pojawienia się zadymienia. System musi informować o zadymieniu również w przypadku kursowania pociągów w trakcji wielokrotnej, wskazując konkretną toaletę. Same zaś czujki muszą zostać zabezpieczone przez kradzieżą i zaklejeniem.

3. instalację w kabinach maszynistów radia GSM-R przystosowanego do ERTMS. W miarę możliwości dopuszczalne jest wykorzystanie dotychczas stosowanych urządzeń.

4. modyfikację monitoringu. Nagrania wideo mają być przechowywane przez 14 dni.

Więcej informacji o samym przetargu znajdziecie w poniższym linku.


WIĘCEJ
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Koleje Mazowieckie
ezt
Flirt
  • haha – 04.07.2017

    coś podejrzane te modyfikacje, od razu po opinii KIO, hahaha.

  • yeti – 04.07.2017

    Czujniki dymu to powinno zamontować w kabinach maszynistów którzy nagminnie palą tam papierosy

  • bubu – 04.07.2017

    a gdzie wifi i gniazdka w fotelach? Już nawet w turbokiblach są a tu brak. A jadąc od Siedlec do W-wy by się przydały

  • Elf – 04.07.2017

    Flirty mimo że maja 10 lat i tak są o wiele lepsze od impulsów

  • yeti – 04.07.2017

    @Elf uzasadnij proszę

  • Teresa – 06.07.2017

    @yetiPod każdym względem. Jazda impulsem niewiele się różni od jazdy busem. Nawet EN57 mniej trzęsie.Modyfikacja - myślałam, że wydłużą o 1 człon choć. A tu mało istote szczegóły z punku widzenia pasażera.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.