TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

Jakie modyfikacje w mazowieckich Flirtach?
InfoRail.pl - Opublikowano: 04.07.2017 06:10:04 6 komentarzy
Jakie modyfikacje w mazowieckich Flirtach?

Wczoraj na łamach InfoRail.pl pisaliśmy o konieczności przeprowadzenia napraw P4 mazowieckich Flirtów. Prace będą obejmowały też modyfikacje. Sprawdzamy jakie.

Wczoraj na łamach InfoRail.pl pisaliśmy o konieczności przeprowadzenia napraw P4 mazowieckich Flirtów. Prace będą obejmowały też modyfikacje. Sprawdzamy jakie.

Otóż modyfikacje czyli prace dodatkowe to:

1. modyfikacja systemu informacji pasażerskiej. W jej zakresie przeprowadzone zostanie dostosowanie do obowiązujących przepisów prawa, jak również rozbudowa o możliwość importowania rozkładu jazdy z plików .xml, udostępnianych na serwerze.

2. montaż w WC czujek dymu z systemem ostrzegania maszynisty w przypadku pojawienia się zadymienia. System musi informować o zadymieniu również w przypadku kursowania pociągów w trakcji wielokrotnej, wskazując konkretną toaletę. Same zaś czujki muszą zostać zabezpieczone przez kradzieżą i zaklejeniem.

3. instalację w kabinach maszynistów radia GSM-R przystosowanego do ERTMS. W miarę możliwości dopuszczalne jest wykorzystanie dotychczas stosowanych urządzeń.

4. modyfikację monitoringu. Nagrania wideo mają być przechowywane przez 14 dni.

Więcej informacji o samym przetargu znajdziecie w poniższym linku.


WIĘCEJ
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Koleje Mazowieckie
ezt
Flirt
  • haha – 04.07.2017

    coś podejrzane te modyfikacje, od razu po opinii KIO, hahaha.

  • yeti – 04.07.2017

    Czujniki dymu to powinno zamontować w kabinach maszynistów którzy nagminnie palą tam papierosy

  • bubu – 04.07.2017

    a gdzie wifi i gniazdka w fotelach? Już nawet w turbokiblach są a tu brak. A jadąc od Siedlec do W-wy by się przydały

  • Elf – 04.07.2017

    Flirty mimo że maja 10 lat i tak są o wiele lepsze od impulsów

  • yeti – 04.07.2017

    @Elf uzasadnij proszę

  • Teresa – 06.07.2017

    @yetiPod każdym względem. Jazda impulsem niewiele się różni od jazdy busem. Nawet EN57 mniej trzęsie.Modyfikacja - myślałam, że wydłużą o 1 człon choć. A tu mało istote szczegóły z punku widzenia pasażera.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!