TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

InterRegio wyjadą najwcześniej w styczniu 2019 r.
PAP InfoRail.pl - Opublikowano: 18.06.2018 10:46:28 1 komentarz
InterRegio wyjadą najwcześniej w styczniu 2019 r.

Polregio analizuje możliwość uruchomienia pasażerskich komercyjnych połączeń dalekobieżnych. Pierwsze pociągi na takich trasach mogłyby się pojawić od stycznia przyszłego roku - poinformował PAP Krzysztof Zgorzelski, prezes Przewozów Regionalnych.

Polregio analizuje możliwość uruchomienia pasażerskich komercyjnych połączeń dalekobieżnych. Pierwsze pociągi na takich trasach mogłyby się pojawić od stycznia przyszłego roku - poinformował PAP Krzysztof Zgorzelski, prezes Przewozów Regionalnych.

"Prowadzimy uzgodnienia z Urzędem Transportu Kolejowego(dotyczące uruchomienia dalekobieżnych połączeń komercyjnych - PAP), który zadał nam pytania, na które będziemy odpowiadać. Połączenia te mogłyby zostać uruchomione najwcześniej od stycznia przyszłego roku" - powiedział prezes Zgorzelski.

"Do końca tego roku nie możemy prowadzić działalności komercyjnej zgodnie z planem restrukturyzacji" - wyjaśnił szef Polregio.

Prezes poinformował, że połączenia komercyjne zaplanowano na weekendy i okres wakacyjny.

Według Urzędu Transportu Kolejowego Przewozy Regionalne złożyły 12 wniosków dotyczących możliwości uruchomienia połączeń komercyjnych. Jak poinformował urząd Przewozy Regionalne planują uruchomienie pociągów między innymi na takich trasach jak na 12 trasach: Białystok – Lublin; Częstochowa - Katowice; Katowice – Gdynia Główna; Sandomierz – Wrocław Główny.

Prezes powiedział też, że spółka pracuje również nad uruchomieniem połączenia Wrocław - Berlin.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Przewozy Regionalne
InterRegio
  • Krzysztof Ciejka – 18.06.2018

    Najpierw koleo, teraz interregio. Same dobre newsy :D

  • Rafał Sleeper Pilarski – 18.06.2018

    Tylko jeszcze wagonów brakuje 😏

  • Roman Danylak – 18.06.2018

    kiedyś było interregio które najczęściej miały pociągi takie same jak na tym zdjęciu, z siedzeniami plastikowymi, również jeździły na dalekich połączeniach. Pamiętam połączenie Wrocław - Chełm przez Łódź i Warszawa z plastikowymi siedzeniami - można się domyślać jak się podróżowało.

  • Marek Ziemnicki – 18.06.2018

    Miało też na sporej ilości połączeń zwykłe wagony przedziałowe, które byly naprawdę zadbane, w przeciwieństwie do takiego np. Intercity. W relacji cena/jakość/dogodność godzinowa to była jedna z najlepszych opcji, jaka jeździła kiedykolwiek po polskich torach.

  • kolejFAN – 19.06.2018

    jesli IR na kiblach to dziękujemy za takie "atrakcje".

  • Paolo Diego – 19.06.2018

    Jechało się kiedyś z Warszawy do Sosnowca kiblem i z obsługą godojącą po ślunsku :D Taki tramwaj podmiejski o nieco dłuższej trasie.

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.