TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

Helikopter w ogniu. Krytyki
InfoRail.pl - Opublikowano: 27.02.2019 12:10:19
Helikopter w ogniu. Krytyki (źródło: Twitter)

Mają gest chłopcy w PKP PLK. Chcą kupić statek powietrzny do monitorowania linii czy helikopter dla członków zarządu z PiS?! Do monitorowania wystarczy dron. Za to proces modernizacji torów wstrzymany – napisał na Twiterze poseł Stanisław Gawłowski.

Mają gest chłopcy w PKP PLK. Chcą kupić statek powietrzny do monitorowania linii czy helikopter dla członków zarządu z PiS?! Do monitorowania wystarczy dron. Za to proces modernizacji torów wstrzymany – napisał na Twiterze poseł Stanisław Gawłowski.

Jako, że pomysł wydał nam się … niecodzienny postanowiliśmy zapytać o konkrety PKP PLK, m.in. zadając pytania o to, z jakich środków taki zakup miałby zostać sfinansowany. Odpowiedzi na pytania, co jest chyba już niestety tradycją w PKP PLK, nie doczekaliśmy. Rzecznik prasowy spółki Mirosław Siemieniec przesłał nam jedynie oświadczenie, które wcześniej już opublikowaliśmy za PAP, a z którego zupełnie nic nie wynika. A PKP PLK odpowiadają tylko na pytania wygodne. Te trudne lądują w koszu...

Oczywiście w takiej sytuacji nie daje również nic telefon do biura prasowego PKP PLK, bo odbierająca go pani, wyraźnie zadowolona z własnego niedasizmu i niewiedzy informacji nie udziela. Czyli swoista powtórka z rozrywki...

Co do samego helikoptera to Zarząd PKP PLK proponuje zakup Robinsona R44 za 900.000 USD z prędkością maksymalną 240 km/h albo Robinosna R6 z prędkością maksymalną 260 km/h za 1.500.000 USD. Ale to nie wszystko. Trzeba uwzględnić koszty dodatkowe, takie jak: AC, OC, NNW łącznie jakieś 130.000 zł. To już pikuś.

Drodzy pasażerowie, PKP PLK nie Wam a sobie proponuje sprzęt, który może poruszać się z prędkością 240-260 km/h. Wy możecie co najwyższej pomarzyć o takich prędkościach na polskiej kolei, bo KDP w Polsce to mrzonki, które nie wyszły poza etap fantazjowania. Ale pamiętajcie. Gdyby PKP PLK kupiły taki helikopter to można wtedy będzie powiedzieć, że polska kolej porusza się z prędkością 260 km/h! I komu to szkodzi?



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na

Sprawdź też:
PKP PLK
  • Marcin Filipowicz – 27.02.2019

    Pytanie czy mają pilotów z uprawnieniami do obsługi takiego sprzętu. Że by nie było jak z Boeingiem który już chyba 2 rok stoi w hangarze bo nie ma kto tym latać.

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.