TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

Flirty z Siedlec dla KM. Stadler zadowolony z wygranej
- Opublikowano: 11.10.2017 18:24:06 11 komentarzy
Flirty z Siedlec dla KM. Stadler zadowolony z wygranej

Mamy komentarz Stadlera po ogłoszeniu wyników przetargu Kolei Mazowieckich:

Zaoferowaliśmy przewoźnikowi najnowszą wersję pojazdu typu FLIRT – nowoczesnego, lekkiego, energooszczędnego pojazdu z pudłami wykonanymi ze stopów aluminiowych.

Cechuje go niższa masa w porównaniu z pojazdami innych producentów, a co za tym idzie niższe zużycie energii elektrycznej.

Pojazdy typu Flirt mogą się poszczycić na polskim rynku wysokim wskaźnikiem niezawodności wynoszącym aż 99,9%, co jest dla przewoźnika gwarancją prowadzenia efektywnej działalności przewozowej.

Zamówienie dla Kolei Mazowieckich zostanie zrealizowane na Mazowszu – w zakładzie Stadler Polska w Siedlcach, przy udziale naszych polskich partnerów i poddostawców.

Cieszymy się, że będziemy mogli dostarczyć kolejne niezawodne, bezpieczne i komfortowe pojazdy, które będą służyły pasażerom i przewoźnikowi.

Bardzo się cieszymy, że oferta Stadler Polska złożona w postępowaniu przetargowym ogłoszonym przez Koleje Mazowieckie okazała się najkorzystniejsza.



Sprawdź też:
  • Misiu – 11.10.2017

    Zostanie zrealizowane jeśli zostanie podpisana umowa. Dla ŁKA też miała być zrealizowana.

  • robi – 11.10.2017

    ^
    W Łodzi zostali słusznie, skąd inąd, z przetargu wykluczeni decyzją KIO. Oczywiście odgrażali się odwołaniem do sądu i... nic. ŁKA podpisała umowę ze zwycięzcą który nie naściemniał. Z tego powodu niczego dla ŁKA nie musieli realizować, bo zupełnie inny producent podpisał umowę.

  • Misiu – 11.10.2017

    A jaką masz pewność że tu nie naściemniali?

  • NCi – 11.10.2017

    A czego ty oczekujesz?
    Napisał robi tak jak było, nie pisał nic o tym, że tym razem jest podobnie lub inaczej. Żadna umową z ŁKA Stadler nie był związany, to po co piszesz, że "Dla ŁKA miała być realizowana" ?
    A ty masz jakąś pewność, że coś jest nie tak w obecnych deklaracjach Stadlera?

  • Misiu – 11.10.2017

    A z tobą to nie ma sensu dyskutować. Już kompromitowałeś się tu nie raz.

  • Krysto – 11.10.2017

    Dajcie sobie buzi

  • gutek – 12.10.2017

    za dużo producentów taboru na polskim rynku i takie są skutki- za podobną cenę na dzień dzisiejszy to dobry wybór.Pesa ma szansę na dostawy lokomotyw dla IC gdyż te spisują się[ podobno] nieżle

  • Tt – 12.10.2017

    W KIO bardzo łatwo będzie to obalić. Wystarczy aby Stadler wykazał że zarabia na bieżącym utrzymaniu i nie wyjdzie z tego cało bo jest totalnie na 0,a to zgodnie z PZP nieczyste zagranie i koniec gry. Postępują tak samo w każdym przetargu. Później odbijają sobie na kosztach modernizacji przy P4 - patrz KM.


    Druga sprawa ze zamawiający są 100 lat za Mokebe w weryfikacji czegokolwiek, można im wrzucać dane jak małym dzieciom a i tak lykaja :)

  • advisor – 12.10.2017

    @gutek
    Kolejny komunista, któremu się marzy "jedyny słuszny producent".

  • Krysto – 12.10.2017

    Wiadomo, które o będą dokładnie pociągi od stadlera? Jeśli ktoś wie to serdeczna prośba o informację.
    Pozdrawiam

  • Ed – 12.10.2017

    @Tt Tak, wmawiaj sobie te głupoty dalej. Koszty P4 były uwzględniane w przetargowych kryteriach, nawet tego nie ogarniasz.

Dodaj komentarz

Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.