TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

Flirty z Siedlec dla KM. Stadler zadowolony z wygranej
- Opublikowano: 11.10.2017 18:24:06 11 komentarzy
Flirty z Siedlec dla KM. Stadler zadowolony z wygranej

Mamy komentarz Stadlera po ogłoszeniu wyników przetargu Kolei Mazowieckich.

Mamy komentarz Stadlera po ogłoszeniu wyników przetargu Kolei Mazowieckich:

Zaoferowaliśmy przewoźnikowi najnowszą wersję pojazdu typu FLIRT – nowoczesnego, lekkiego, energooszczędnego pojazdu z pudłami wykonanymi ze stopów aluminiowych.

Cechuje go niższa masa w porównaniu z pojazdami innych producentów, a co za tym idzie niższe zużycie energii elektrycznej.

Pojazdy typu Flirt mogą się poszczycić na polskim rynku wysokim wskaźnikiem niezawodności wynoszącym aż 99,9%, co jest dla przewoźnika gwarancją prowadzenia efektywnej działalności przewozowej.

Zamówienie dla Kolei Mazowieckich zostanie zrealizowane na Mazowszu – w zakładzie Stadler Polska w Siedlcach, przy udziale naszych polskich partnerów i poddostawców.

Cieszymy się, że będziemy mogli dostarczyć kolejne niezawodne, bezpieczne i komfortowe pojazdy, które będą służyły pasażerom i przewoźnikowi.

Bardzo się cieszymy, że oferta Stadler Polska złożona w postępowaniu przetargowym ogłoszonym przez Koleje Mazowieckie okazała się najkorzystniejsza.



Sprawdź też:
  • Misiu – 11.10.2017

    Zostanie zrealizowane jeśli zostanie podpisana umowa. Dla ŁKA też miała być zrealizowana.

  • robi – 11.10.2017

    ^W Łodzi zostali słusznie, skąd inąd, z przetargu wykluczeni decyzją KIO. Oczywiście odgrażali się odwołaniem do sądu i... nic. ŁKA podpisała umowę ze zwycięzcą który nie naściemniał. Z tego powodu niczego dla ŁKA nie musieli realizować, bo zupełnie inny producent podpisał umowę.

  • Misiu – 11.10.2017

    A jaką masz pewność że tu nie naściemniali?

  • NCi – 11.10.2017

    A czego ty oczekujesz?Napisał robi tak jak było, nie pisał nic o tym, że tym razem jest podobnie lub inaczej. Żadna umową z ŁKA Stadler nie był związany, to po co piszesz, że "Dla ŁKA miała być realizowana" ? A ty masz jakąś pewność, że coś jest nie tak w obecnych deklaracjach Stadlera?

  • Misiu – 11.10.2017

    A z tobą to nie ma sensu dyskutować. Już kompromitowałeś się tu nie raz.

  • Krysto – 11.10.2017

    Dajcie sobie buzi

  • gutek – 12.10.2017

    za dużo producentów taboru na polskim rynku i takie są skutki- za podobną cenę na dzień dzisiejszy to dobry wybór.Pesa ma szansę na dostawy lokomotyw dla IC gdyż te spisują się[ podobno] nieżle

  • Tt – 12.10.2017

    W KIO bardzo łatwo będzie to obalić. Wystarczy aby Stadler wykazał że zarabia na bieżącym utrzymaniu i nie wyjdzie z tego cało bo jest totalnie na 0,a to zgodnie z PZP nieczyste zagranie i koniec gry. Postępują tak samo w każdym przetargu. Później odbijają sobie na kosztach modernizacji przy P4 - patrz KM.Druga sprawa ze zamawiający są 100 lat za Mokebe w weryfikacji czegokolwiek, można im wrzucać dane jak małym dzieciom a i tak lykaja :)

  • advisor – 12.10.2017

    @gutekKolejny komunista, któremu się marzy "jedyny słuszny producent".

  • Krysto – 12.10.2017

    Wiadomo, które o będą dokładnie pociągi od stadlera? Jeśli ktoś wie to serdeczna prośba o informację.Pozdrawiam

  • Ed – 12.10.2017

    @Tt Tak, wmawiaj sobie te głupoty dalej. Koszty P4 były uwzględniane w przetargowych kryteriach, nawet tego nie ogarniasz.

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.