Jak informuje Ilostan Pojazdów Trakcyjnych 30 maja 2018 roku ukończono naprawę P4/1 lokomotywy EU44-007.
Jak informuje Ilostan Pojazdów Trakcyjnych 30 maja 2018 roku ukończono naprawę P4/1 lokomotywy EU44-007.
Jest to pierwsza naprawa P4 tej lokomotywy, która od momentu wyjazdu z fabryki – 8 lat temu – przejechała 2,4 mln kilometrów. Naprawa była wykonana w Siemens Linz i trwała 4 miesiące. Do Polski lokomotywa wróciła 6 czerwca 2018 roku.
Jako ciekawostkę Ilostan Pojazdów Trakcyjnych podaje, że ten Husarz jeździ bez oznaczeń PKP Intercity. Zapewne jest to zawiązane z przygotowaniem go do oklejenia w okolicznościowe barwy z okazji 100 lat niepodległości. Taką okleinę otrzymają wszystkie Husarze, eksploatowane przez PKP Intercity.
Zdjęcie lokomotywy w tymczasowym malowaniu możecie zobaczyć tutaj: https://www.facebook.com/Ilostan/photos/a.296118830737991.1073741828.294667664216441/649673235382547/?type=3&theater
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na

Niedlugo papier toaletowy tez będzie tylko biało-czerwony:(
Lokomotywa wyklęta?
Dodaj komentarz
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.