TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

EN57-653 nie znalazł nabywcy. Kolejna próba Przewozów Regionalnych
InfoRail.pl - Opublikowano: 19.11.2019 12:45:46
zdjęcie ilustracyjne

Przewozy Regionalne nie sprzedały EN57-653. Ale nie rezygnują i próbują ponownie.

Przewozy Regionalne nie sprzedały EN57-653. Ale nie rezygnują i próbują ponownie.

Tym razem oferty można składać do 20 listopada 2019 roku.

Skład został wyprodukowany w 1967 roku i stacjonuje w Kołobrzegu. Wygra ten, kto da najlepszą cenę. Ostojnice, wózki i zestawy kołowe muszą zostać trwale uszkodzone przez kupującego w sposób uniemożliwiający ich dalszą eksploatację. Jednostka została wyceniona tym razem na 500 zł za 1 tonę. Wcześniej było to 800 zł.

Trochę historii

Elektryczny zespół trakcyjny EN57-653 przeszedł drugą naprawę główną połączoną z modernizacją, datowaną na 30.09.2005 r. w zakładach PESA Bydgoszcz. W porównaniu do poprzednich modernizacji przeprowadzanych w ramach drugich napraw głównych zmieniono umieszczenie syreny wielotonowej (przeniesiono ze ściany przedniej na dach ezt), we wnętrzu zamontowano niskie siedzenia oraz w kabinie WC zainstalowano inne niż dotychczas wyposażenie. Niestety te niskie oparcia nie zapewniają odpowiedniego komfortu podróżowania. Tak samo jak i w innych ezt po naprawach głównych w bydgoskim zakładzie pozostawiono charakterystyczne dla tego wykonawcy elementy: wklejane szyby w ścianach czołowych, duże wyświetlacze diodowe a we wnętrzu świetlówki wpuszczone w sufit w dwóch rzędach. Modernizacją objęto również kabinę maszynisty gdzie zamiast dotychczasowych laminatów drewnopodobnych ściany wykonane są z plastiku oraz zainstalowano nowy, ergonomiczny fotel maszynisty. Zmieniono również hamulec z systemu Knorr na Oerlikon. EN57-653 można na co dzień spotkać w ruchu regionalnym obsługiwanym przez katowickie jednostki.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
EN57
Przewozy Regionalne
Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.