TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

Edyta nie daje rady. Na Galicji autobusy
InfoRail.pl - Opublikowano: 19.08.2019 09:17:45 1 komentarz
Edyta nie daje rady. Na Galicji autobusy

Pod koniec lipca na łamach InfoRail.pl pisaliśmy, że jeden skład ED74 powrócił do liniowej obsługi połączeń PKP Intercity. Długo jednak nie pojeździł.

Pod koniec lipca na łamach InfoRail.pl pisaliśmy, że jeden skład ED74 powrócił do liniowej obsługi połączeń PKP Intercity. Długo jednak nie pojeździł.

Przewoźnik w weekend uruchomił autobusową komunikację zastępczą na pociągu IC "Galicja" rel. Rzeszów – Kraków. To właśnie to połączenie miało być obsługiwane ED74-013 do końca sierpnia 2019 roku. Z przyczyn technicznych 17 i 18 sierpnia pociąg "Galicja" został odwołany, a pasażerowie zostali przewiezieni autobusami.

Przypomnijmy, że docelowo wszystkie "Edyty" przejdą modernizacje, które, zgodnie z zapowiedziami PKP Intercity, podniosą standard składów, tak aby jak najlepiej odpowiadały na potrzeby i oczekiwania pasażerów. W zmodernizowanych pociągach pasażerowie skorzystają m.in. z klimatyzacji, wygodnych foteli i Wi-Fi. Każde miejsce będzie miało dostęp do gniazdka elektrycznego. Ponadto w każdym składzie zostaną zainstalowane wzmacniacze sygnału komórkowego oraz po dwie maszyny vendingowe z napojami i przekąskami. Pojazdy będą również dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Dodatkowo w każdym składzie będzie miejsce przeznaczone do przewozu rowerów. Zmodernizowane pojazdy zostaną lepiej wygłuszone, co pozytywnie wpłynie na komfort podróży. Unowocześnione pociągi mają planowo być wykorzystywane głównie na trasach Wrocław – Lublin i Wrocław – Kielce. Prace modernizacyjne wykona konsorcjum PESY i ZNTK Mińsk Mazowiecki.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
PKP Intercity
ED74
  • DarekP – 19.08.2019

    Nowomodernizowane wagony również miały być cichsze, a Ci, którzy jechali narzekają, że wyciszenie zamiast być coraz lepsze, jest coraz słabsze. Podobnie lista życzeń wygląda w ED74 i jest powtarzana jak mantra. A d czego Pesa się nie dotknie, to kłopoty. I tego należy się obawiać, dostali kontrakt za na prawdę duże pieniądze, co w ogóle czyni tą modernizację niezbyt opłacalną, ale przy kłopotach finansowych nadal budzi poważne obawy o termin i jakość. Pracownicy słabo opłacani nie będą mistrzami w swej dziedzinie.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.