TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

Dwie oferty na szt-y dla Kolei Wielkopolskich
InfoRail.pl - Opublikowano: 22.08.2017 15:29:57 7 komentarzy
Dwie oferty na szt-y dla Kolei Wielkopolskich

Dwie oferty wpłynęły w przetargu na dostawę czterech szt-ów dla Kolei Wielkopolskich. Złożyli je Newag i PESA.

Dwie oferty zostały złożone w przetargu na dostawę czterech szt-ów dla Kolei Wielkopolskich. Złożyli je Newag i PESA.

Firma z Nowego Sącza zaproponowała kwotę 68,85 mln zł, zaś producent z Bydgoszczy – 71,34 mln zł. Obie oferty przekraczają zatem kosztorys zamawiającego, który na ten cel chciał wydać 63,96 mln zł.

Przypomnijmy, że przedmiotem zamówienia jest zakup czterech spalinowych zespołów trakcyjnych do wykonywania regionalnych kolejowych przewozów pasażerskich wraz z ich dostarczeniem. Pojazdy, które mogą pochodzić nawet z 2015 roku, miały być eksploatowane w celu świadczenia usług kolejowych przewozów pasażerskich.

Zamawiający wymaga dostawy pojazdów posiadających zezwolenie dopuszczenia do eksploatacji typu pojazdu kolejowego wydane bezterminowo. Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić na własny koszt i ryzyko dwa pierwsze przeglądy Poziomu Utrzymania P1 każdego z pojazdów oraz pierwszy przegląd Poziomu Utrzymania P2 dla każdego z pojazdów.

Kryteria wyboru to:

Kryterium jakości - Nazwa: Termin dostawy - Waga: 20

Kryterium jakości - Nazwa: Gwarancja - Waga: 16

Kryterium jakości - Nazwa: Rok produkcji - Waga: 4

Cena - Waga: 60



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Koleje Wielkopolskie
szt
PESA
Newag
  • Janusz kolejarzenia – 22.08.2017

    Może wreszcie szty Newagu.

  • derkacz – 22.08.2017

    Tylko NEWAG produkuje solidne pojazdy !

  • zeus04 – 22.08.2017

    Newag ma na koncie wielkie buble.

  • Bambry – 22.08.2017

    Byle nie NEWAG....

  • Ja – 23.08.2017

    Znowu bachory z Pesozlomu sie rozpisaly

  • obserwator kolejowy – 23.08.2017

    Jedna sprawa niewątpliwie przemawia za Pesą - możliwość (w miarę potrzeb) 'ukrotnienia' składów. W przetargach na EZT'y i SZT'y zawsze będzie to argument dodatkowy. Praktycznie jedynie w przypadku 3-członowych SZT'ów i 5-członowych EZT'ów może on tracić na znaczeniu.

  • Dębiec – 23.08.2017

    Jestem zdecydowanie za Linkami, zresztą są już sprawdzone w boju w barwach KW.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.