Kilka dni temu pisaliśmy na łamach InfoRail o składach ED74, które, mimo, iż są jednymi z najmłodszych pociągów PKP Intercity nie wożą pasażerów a niszczeją w krzakach. Teraz jednak coś drgnęło. Przewoźnik rozstrzygnął przetarg na dostawę części zamiennych do tych jednostek, może zatem uda się uruchomić dzięki temu chociaż część pociągów.
Kilka dni temu pisaliśmy na łamach InfoRail o składach ED74, które, mimo, iż są jednymi z najmłodszych pociągów PKP Intercity nie wożą pasażerów a niszczeją w krzakach. Teraz jednak coś drgnęło. Przewoźnik rozstrzygnął przetarg na dostawę części zamiennych do tych jednostek, może zatem uda się uruchomić dzięki temu chociaż część pociągów. PKP Intercity kupują m.in.: okładzinę hamulcową, odbieraki prądu, pantografy, grzejniki przedziału dla pasażerów i kabiny maszynisty, nagrzewnice kabiny maszynisty, wkłady bloku czyszczącego czy styki pomocnicze stycznika baterii akumulatorów. Jak informowała nas kilka dni temu Beata Czemerajda z PKP Intercity część ze składów ED74 znajduje się obecnie w naprawach bieżących. Można zatem domniemywać, że części, które kupuje przewoźnik zostaną wykorzystane właśnie przy ich przeprowadzaniu. Oby się udało! Z kronikarskiego obowiązku dodajmy, że części dla PKP Intercity dostarczą cztery firmy: M&MR Trading Polska Spz.o.o., Stemmann Polska Sp.z.o.o, GG Technic S.C. Piotr Gaca, Maciej Grobelski oraz Spółdzielnia Inwalidów Elektron.
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na

wreszcie do roboty
Intercity bardzo namieszało w ich eksploatacji. Lepiej by im było w PR.
Flirty i Darty beda w Ic, ed74 do PR z powrotem bo te en57 raczej juz sa za stare na dzisiejsze czasy.
ciekaw jestem jak w wieku "Edytek" będą się sprawowały ED161 :)
@ciekawyBędą się poruszały po torach, a nie okupowały krzaki, to pewne.
@zainteresowany No właśnie wcale nie pewne.
Zdjęciami to powalacie. Podesłać coś z czasów Warszawsko-wiedeńskiej?
Dodaj komentarz
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.