Do Olsztyna nadal starszymi wagonami. Bo nowych nie ma
Jakiś czas temu nałamach InfoRail.pl pisaliśmy o interpelacji poseł Iwony Arent, dotyczącej m.in.taboru na trasie z Warszawy do Olsztyna. Jak łatwo było się domyśleć zmian (narazie) nie będzie.
Posłanka zwróciła się do Ministra Infrastruktury o podjęciestosownych działań dotyczących zmian zestawienia pociągów wagonowych z taboruumożliwiającego zapewnienie czasu przejazdu i komfortu, jak w pociągachobsługiwanych taborem złożonym z pojazdów Flirt3 na trasie z Warszawy doOlsztyna. Zmian takowych nie będzie, bonie ma taboru.
Odnosząc się do tej kwestii wiceminister Andrzej Bittelpoinformował, że z uwagi na ograniczone rezerwy taboru kolejowegozapewniającego komfort zbliżony do pojazdów ED160 „Flirt3” oraz dostosowanegodo poruszania się z prędkością 160 km/h nie ma możliwości zastąpienia obecnieeksploatowanych wagonów innymi, charakteryzującymi się podwyższonym komfortempodróżowania. Powyższa sytuacja ulegnie zmianie po zakończeniu przez spółkęrealizacji projektów taborowych. Mieszkańcy Olsztyna muszą zatem wybierać połączeniaobsługiwane przez Flirty3 albo uzbroić się w cierpliwość i czekać na zmianęstandardu pozostałych kursów.
„
Dla indywidualnych czytelników za 15 zł rocznie, a dla firm od 99 zł rocznie! Sprawdź naszą ofertę:
-
Subskrypcja na 12 m-cy
1 adres e-mail – prywatny15.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
1 adres e-mail – firmowy99.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 5 firmowych adresów e-mail495.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 10 adresów e-mail990.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
bez żadnych limitów!1,990.00 zł przez 1 rok
Komentarze