Czy dwa Griffiny zostaną w PKP Intercity?
Jak informowaliśmy nałamach InfoRail.pl Prezes Newagu Zbigniew Konieczek zachwalał wczorajlokomotywy Griffin, wydzierżawione PKP Intercity, jako bezawaryjne.
Przewoźnik może być zatem zadowolony. Czy jest zatem szansana pozostawienie tych elektrowozów we flocie PKP Intercity? Zapytaliśmy o toszefa firmy z Nowego Sącza. Mamy podpisaną umowę do grudnia. Jesteśmy otwarci nadalsze rozmowy. Wszystko zależy od PKP Intercity – powiedział nam ZbigniewKonieczek.
Skoro zatem lokomotywy sprawują się dobrze logicznym byłobypozostawienie ich na dłużej. A przynajmniej podjęcie działań zmierzających dopozostawienia ich na dłużej. Jak już wielokrotnie wskazywaliśmy przewoźnik makłopot z szybkimi maszynami. Ostatnio coraz częściej defektują lokomotywy EP09,a Griffina, który był przygotowywany do wczorajszej prezentacji zastępowała naszlaku EP05. Lokomotywa kultowa, ale co za tym idzie dość wiekowa. Zanim doprzewoźnika trafią właściwe Griffiny z podpisanej wczoraj umowy warto byłobyzatem zadbać o pozostawienie dwóch dzierżawionych jednostek na dłużej. A to,jak wspomina Zbigniew Konieczek, zależy właściwie tylko od przewoźnika.
„
Dla indywidualnych czytelników za 15 zł rocznie, a dla firm od 99 zł rocznie! Sprawdź naszą ofertę:
-
Subskrypcja na 12 m-cy
1 adres e-mail – prywatny15.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
1 adres e-mail – firmowy99.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 5 firmowych adresów e-mail495.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 10 adresów e-mail990.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
bez żadnych limitów!1,990.00 zł przez 1 rok
Komentarze