TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

Czwarty powód by nie podróżować. Z PKP Intercity
InfoRail.pl - Opublikowano: 11.05.2018 16:56:49 5 komentarzy
Czwarty powód by nie podróżować. Z PKP Intercity

Wypadki, wykolejenia, awarie zdarzają się. I zdarzać się będą. Tym bardziej przewoźnicy powinni być przygotowani na szybką reakcję w sytuacji kryzysowej.

Wypadki, wykolejenia, awarie zdarzają się. I zdarzać się będą. Tym bardziej przewoźnicy powinni być przygotowani na szybką reakcję w sytuacji kryzysowej.

Po wczorajszym wykolejeniu pociągu towarowego we Wronkach poważne utrudnienia czekają pasażerów jadących z Poznania do Szczecina. Niestety według relacji podróżnych, które pojawiły się w sieci, PKP Intercity nie stanęły na wysokości zadania. Jak podają pasażerowie przewoźnik nie informował o możliwych utrudnieniach, mimo, że pociągi wyruszały w trasy już po wykolejeniu składu towarowego. Trudno było zatem nie wiedzieć o zaistnieniu takiego zdarzenia. Dostateczne informacje nie były przekazywane także na stacjach.

Mimo, że podróż wydłużyła się o kilka godzin, według relacji pasażerów nawet o 9, dostali oni od przewoźnika jedynie po butelce wody. Może, gdyby nie wydano kasy na honorarium dla aktora wystarczyłoby także na kanapki? A tak pasażerowie mogli sobie popatrzeć co najwyżej na uśmiechniętą buźkę, która poinformowała ich jak to jest wspaniale.

Usuwanie skutków wykolejenia we Wronkach trwa.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
PKP Intercity
  • Kaszebe – 11.05.2018

    Skostniały system decyzyjny oparty na zasadzie"jak najmniej kosztów,jakoś to będzie a pasażer i tak wszystko zniesie".Oto przykład"Pociąg"Uznam"Świnoujście-Lublin wiedząc że jest"kupa"we Wronkach wyprawiono nie dbając o zastępczą trasę. Do Poznania zamiast ok.2 wjechał o 11/podaję za RMF FM/. Kto za to odpowie?! Przypominam że zdarzenie we Wronkach miało miejsce ok.godz.16 a odjazd pociągu jest przed godziną 21,pogratulować : /

  • zeus04 – 12.05.2018

    Możecie już skończyć?

  • advisor – 12.05.2018

    Nie chcę być złośliwy, ale ten cykl z merytorycznego zmienia się w typowy internetowy "ból dupy". Jasne, że wiele rzeczy jest do poprawy, m. in. wspomniana tutaj obsługa pasażerów w razie sytuacji awaryjnej, ale na litość boską to jeszcze nie powód, bym miał rezygnować z kolei. X razy jechałem i jakoś docierałem do celu bez większych problemów. Serio, czepiacie się, a już o dowalaniu się do kampanii reklamowej, gdzie prawie każdy przewoźnik w Europie się reklamuje nie wspomnę.

  • Zdzich – 13.05.2018

    PKP IC to stan umysłu.Mentalnie ta firma jest w latach 90.Po jaką cholerę wywalać tyle kasy na durne kampanie reklamowe,które i tak nic nie dają.Najlepszą reklamą dla IC byłoby sprawne zarządzanie w sytuacjach kryzysowych.

  • kolejFAN – 15.05.2018

    zamiast wydawać pieniądze na bzdurne reklamy większy efekt byłby gdyby wprowadzić tanie bilety jednodniowe sieciowe, tańszą weekendówkę, wydłużyć godziny ich obowiązywania, zrobić porządny system sprzedaży internetowej i nową stronę ( nie na KURSie), zadbać o przetargi na remont loków i wagonów, dopracować siatkę połączeń, wziąć się za wagony sypialne, wprowadzić tanie bilety last minute na wielu trasach gdzie są one po prostu zbyt drogie w stosunku do busów i autobusów (Hrubieszów,Krynica,Jasło,czy inne końcowe relacje itp.)

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.