TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

Cztery 19WE do przeglądów
InfoRail.pl - Opublikowano: 08.11.2019 14:45:33
Cztery 19WE do przeglądów

Warszawska Szybka Kolej Miejska poszukuje wykonawcy obsług 4. poziomu utrzymania na czterech elektrycznych zespołach trakcyjnych typu 19WE zgodnie z DSU.

Warszawska Szybka Kolej Miejska poszukuje wykonawcy obsług 4. poziomu utrzymania na czterech elektrycznych zespołach trakcyjnych typu 19WE zgodnie z DSU.

Na przedmiot zamówienia składa się:

a) wykonanie 4 obsług technicznych poziomu P4 EZT typu 19WE;

b) wykonanie prac dodatkowych, związanych z obsługą techniczną poziomu P4 EZT typu 19WE, wykraczających poza zakres prac przewidzianych w DSU EZT 19WE;

c) wykonanie prac dodatkowych pozaplanowych, związanych z obsługą techniczną poziomu P4 EZT typu 19WE, wykraczających poza zakres prac przewidzianych w DSU EZT 19WE.

W ramach obsług P4 należy wykonać bezwzględnie:

a) konserwację sprzęgów czołowych i międzywagonowych odpowiadającą przeglądom co 10 lat (co drugie P4). Konserwacja musi być wykonana przez producenta sprzęgu lub autoryzowanego przedstawiciela producenta sprzęgu;

b) przegląd konserwacyjny (główny H1) przekładni osiowych odpowiadający przebiegowi 1 500 000 km zgodnie z DSU oraz DTR. Przegląd Konserwacyjny musi być wykonany przez producenta przekładni lub autoryzowany przedstawicieli producenta przekładni;

c) malowanie pojazdów tj. naprawa ewentualnych uszkodzeń na poszyciu pudła związane z przygotowaniem powierzchni pudła do malowania, malowanie powierzchni zewnętrznej obejmujące także dach, w sposób oraz przy użyciu kolorów wg schematu malowania, odtworzenie zewnętrznego oznakowania dostarczonego EZT, zabezpieczenie pomalowanej powierzchni środkiem trwałym anty graffiti. Wymagana gwarancja na wykonane prace minimum 2 lata;

d) remont sprzęgieł wieloklinowych z wykorzystaniem nowych normaliów — wykonany przez producenta sprzęgła lub autoryzowanych przedstawicieli producenta sprzęgła;

e) w czasie obsług powinny być wykonane wszelkie legalizacje urządzeń (poddozorowych, związanych z bezpieczeństwem) oraz zostać zachowane (w razie konieczności odnowione) oznakowanie zespołów poddozorowych (np. zbiorników ciśnieniowych). Koszty legalizacji ponosi Wykonawca;

f) oznakowanie wagonów pojazdu powinno być zgodne z obowiązującymi przepisami oraz wymaganiami ZTM;

g) przed odbiorem końcowym, każdy pojazd należy kompleksowo umyć, zgodnie ze standardami Zamawiającego, tj. wymaganiami mycia oraz dokonać niezbędnych prac wraz z wpisami w odpowiednie dokumenty, aby pojazdy nadawały się do dalszej eksploatacji przez Zamawiającego;

j) w trakcie obsług Wykonawca zobowiązany jest wykonać prace dodatkowe, w zakresie ustalonym z Zamawiającym.

W ramach prac dodatkowych należy wykonać:

a) wymianę kół monoblokowych. Ilość kół do wymiany zostanie określona przez Zamawiającego po przedstawieniu pomiarów przez Wykonawcę;

b) montaż awaryjnego odłącznika drzwi w formie zamka na kwadrat w klapce wewnętrznej otwierania awaryjnego drzwi, który umożliwi szybkie odcięcie uszkodzonych drzwi i pominięcie ich w zielonej pętli oraz stworzenie stosownej dokumentacji technicznej i ocenę znaczenia zmiany;

c) montaż połączenia elektrycznego (gniazdo-wtyczka) pomiędzy sprzęgiem elektrycznym a szafą sterującą, tak aby umożliwiło to szybkie rozłączenie.

d) wymiana osi zestawu kołowego 4 szt.;

e) wymiana osuszacza powietrza sprężarki głównej LTZ015 2 szt.

Obsługa techniczna 4 poziomu trwa nie dłużej niż następujących po sobie 75 dni kalendarzowych.

Wymagane jest doświadczenie. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje odpowiednią zdolnością zawodową, tj. posiada doświadczenie w realizacji usług, odpowiadających przedmiotowi zamówienia, tj. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował lub realizuje należycie minimum 5 obsług 4-go poziomu utrzymania elektrycznych zespołów trakcyjnych z napędem falownikowym.

Oferty można składać do 10 grudnia 2019 roku.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
SKM Warszawa
19WE
P4
Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.