TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

Część przetargu na naprawy dziewiątek unieważniona
InfoRail.pl - Opublikowano: 23.10.2017 12:57:29 4 komentarze
Część przetargu na naprawy dziewiątek unieważniona

PKP Intercity unieważniły część przetargu na wykonanie napraw lokomotyw EP09. Dwie oferty zostały odrzucone.

PKP Intercity unieważniły część przetargu na wykonanie napraw lokomotyw EP09. Dwie oferty zostały odrzucone.

Chodzi mianowicie o część 2, dotyczącą 28 takich prac. W przetargu złożone zostały trzy oferty:

1. PESA: część 1 – 63.930.321,33 zł brutto, termin naprawy – 70 dni kalendarzowych, okres gwarancji – 21 miesięcy; część 2 – 57.743.516,04 zł brutto, termin naprawy – 70 dni kalendarzowych, okres gwarancji – 21 miesięcy.

2. Olkol&ZNTK w Oleśnicy: część 2 – 36.562.227,24 zł brutto, termin naprawy – 70 dni kalendarzowych, okres gwarancji – 21 miesięcy.

3. Newag: część 1 – 52.820.135,39 zł brutto, termin naprawy – 59 dni kalendarzowych, okres gwarancji – 21 miesięcy; część 2 – 47.708.509,38 zł brutto, termin naprawy – 59 dni kalendarzowych, okres gwarancji – 21 miesięcy.

PKP Intercity na ten cel chciały przeznaczyć odpowiednio w części 1 – 46.292.365,18 zł oraz w części 2 41.812.458,87 zł. Tylko zatem oferta firm z Oleśnicy mieściła się w kosztorysie. PKP Intercity poinformowały, że tylko oferta Newagu nie podlegała odrzuceniu. Była jednak za droga, przewoźnik zatem unieważnił postępowanie.

Przypomnijmy, że w pierwszej części przetargu, na 31 napraw, złożone zostały dwie oferty. Ta z Newagu opiewała na kwotę 52.820.135,39 zł brutto. Firma zaproponowała 59-dniowy termin naprawy lokomotywy i 21 miesięcy gwarancji. W przetargu startowała też PESA, która przedmiotowe prace chciała wykonać za 63.930.321,33 zł. PKP Intercity zdecydowały się na zwiększenie budżetu na to zadanie i wybór oferty firmy z Nowego Sącza. Pierwotnie na ten cel przewidziano 46.292.365,18 zł.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
PKP Intercity
EP09
Newag
PESA
Olkol
  • gutek – 23.10.2017

    PKP IC musi maksymalnie przyspieszyć przetarg na zakup nowych lokomotyw i wagonów bo w przeciwnym wypadku zajadą nas sąsiedzi

  • G.kolejarz – 23.10.2017

    Panowie szlachta z Zarządu PKP IC musicie się sprężyc bo Leo Nowotny już pozwolenie na wjazd do Polski dostał. Pociągi dużych szybkości w Chinach dla LEO już niebawem będą gotowe.Nietrudno się domyślić gdzie oni mają zamiar jeździć. Pewnie jesienią złożą papiery na obsługę linii Praga-Warszawa a może i nad morze.Pora więc działać!

  • XWJ – 23.10.2017

    Ten szmelc powinno się natychmiast skasować, a nie reanimować.

  • advisor – 23.10.2017

    @XWJI jeździć siódemkami i kiblami do końca świata!Po co naprawy i modernizacje, o nowym taborze już nie mówiąc...

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.