TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

CRRC na InnoTrans – innowacje i nowe rozwiązania
InfoRail.pl - Opublikowano: 21.09.2018 07:39:39
CRRC na InnoTrans – innowacje i nowe rozwiązania

CRRC, jak sama poinformowała, zaprezentowała w Berlinie najnowsze i najbardziej zaawansowane produkty i rozwiązania transportowe.

CRRC, jak sama poinformowała, zaprezentowała w Berlinie najnowsze i najbardziej zaawansowane produkty i rozwiązania transportowe.

Zgodnie z mottem firmy "tworzenie wartości przez zaawansowane rozwiązania technologiczne" w branży zintegrowanych usług transportowych pokazała ona gościom kilka nowatorskich technologii i produktów z serią innowacyjnych rozwiązań. Firma po raz pierwszy także zaprezentowała dwie lokomotywy, które przejechały ponad 7 300 km, aby zaprezentować się w Berlinie. CRRC pokazuje na targach lokomotywę manewrową AC z hybrydowym silnikiem spalinowym i elektrycznym oraz CETROVO, nowy, inteligentny skład metra z włókna węglowego, o którym pisaliśmy w InfoTram.pl.

"W ciągu kilku ostatnich lat CRRC pracowała nad zajęciem pozycji dostawcy zintegrowanych systemów transportu kolejowego i twórcy wartości dla globalnych klientów, odchodząc od roli wyłącznie dostawcy produktów na rzecz tworzenia rozwiązań - skomentował Sun Yongcai, prezes CRRC. - Nasze stoisko na znanych targach InnoTrans, innowacyjne produkty i wydajne kosztowo rozwiązania oddają te dwie idee" - dodał prezes. Firma CRRC zajmuje pierwsze miejsce wśród dostawców sprzętu kolejowego pod względem obrotu za rok 2017 według SCI verkehr.

Bazując na tych dwóch założeniach firma zaprezentowała innowacje w trzech kluczowych obszarach: zysk na czasie, zmniejszenie kosztów oraz inteligencja i integracja na przyszłość.

Zysk na czasie

Poza dwoma nowymi lokomotywami i wagonem metra zaprezentowanymi w zewnętrznej części centrum wystawowego firma zaprezentowała także szereg rozwiązań przeznaczonych do nowoczesnych, rozwijających się miast, w tym bardzo wszechstronny super szybki pociąg intercity i wagon towarowy, który może rozwinąć prędkość do 250 km/h. Nowy pociąg intercity wyposażono w możliwość większej elastyczności w sezonach większego i mniejszego obłożenia, a nowy wagon towarowy oszczędzający czas może przyczynić się do zmniejszenia kosztów łańcucha dostaw w intensywnym transporcie świeżej żywności lub środków pomocowych po katastrofach.

Zmniejszenie kosztów

Z myślą o optymalizacji firma zaprezentowała PHM, czyli system oceny "zdrowia" pociągów przez czujniki. Nastawiony na przyszłość nowy system wykorzystuje diagnostykę w czasie rzeczywistym i analitykę predykcyjną w zakresie zdrowia floty pociągów, co prowadzi do usprawnienia podejmowania decyzji i ograniczenia kosztów w wyniku precyzyjnych diagnoz.

Integracja na przyszłość

Najnowsze rozwiązanie transportowe firmy CRRC zaprezentowane gościom na InnoTrans wpasowuje się w połączony świat, który potrzebuje systemu transportowego stającego na wysokości zadania. Przez połączenie różnych środków transportu, w tym naziemnego, powietrznego, kolejowego i morskiego w jeden, zintegrowany system, firma zamierza usprawnić branżę logistyczną, zmniejszyć koszty i zwiększyć wydajność.

"CRRC zamierza budować szanowane, międzynarodowe przedsiębiorstwo z rozwiązaniami i wartościami w samym centrum uwagi. Jak do tej pory pracowaliśmy z partnerami na całym świecie w celu usprawnienia działania branży transportowej, otworzyliśmy ponad trzynaście centrów badań i rozwoju na świecie, w tym właśnie w Niemczech przy współpracy z Chińsko-Niemieckim Centrum Technologii Transportu Kolejowego współtworzonym z uniwersytetem drezdeńskim - wymieniał Cao Gangcai, rzecznik firmy CRRC. - Na InnoTrans 2018 mamy nadzieję zaprezentować nasze osiągnięcia, ale także pokazać możliwości wynikające z wspólnej pracy na rzecz utworzenia wartości dla branży i pasażerów podróżujących koleją" - dodał rzecznik.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
CRRC
lokomotywa
metro
Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.