Coraz więcej lokomotyw Stadlera w Niemczech. CAPTRAIN już jeździ jedną z nich
CAPTRAIN Niemcy wprowadził do ruchu pierwszą z czterech zakontraktowanych nowych sześcioosiowych lokomotyw towarowych, zbudowanych przez Stadler Rail Valencia.
Ta dwunapędowa maszyna może kursować z prędkością 120 km/h przy zastosowaniu trakcji 15/25 kV prądu przemiennego. Została ponadto wyposażona w silnik wysokoprężny Caterpillar C175-16 EU Stage IIIB o mocy 2,8 MW.
Dopuszczenie do ruchu przez EBA dla tej lokomotywy zostało wydane w połowie lutego br. Dostawy pozostałych trzech jednostek planowane są jeszcze tej wiosny.
Po wydaniu zezwolenia pierwsza lokomotywa Eurodual dostarczona została niemieckiemu operatorowi HVLE i weszła do eksploatacji 17 lutego. Całe zamówienie obejmuje 10 lokomotyw. Pierwsze trzy zostały już dostarczone, a pozostałe siedem ma zostać przekazanych na początku 2021 r.
Stadler potwierdził również, że ELP zamówił 10 kolejnych takich lokomotyw, co oznacza, że ta umowa będzie obejmować łącznie 40 maszyn.
„
Dla indywidualnych czytelników za 15 zł rocznie, a dla firm od 99 zł rocznie! Sprawdź naszą ofertę:
-
Subskrypcja na 12 m-cy
1 adres e-mail – prywatny15.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
1 adres e-mail – firmowy99.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 5 firmowych adresów e-mail495.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 10 adresów e-mail990.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
bez żadnych limitów!1,990.00 zł przez 1 rok
Komentarze