TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

CAF

Construcciones y Auxiliar de Ferrocarriles

José Miguel Iturrioz, 26
20200 Beasain


Tabor szynowy

Tel.: +34 943 88 01 00 Fax: +34 943 88 14 20

caf.es

caf@caf.net

Hiszpańska firma z siedzibą w Beasain (Prowincja Guipúzcoa) zajmująca się projektowaniem, produkcją, utrzymaniem i dostawą taboru kolejowego oraz pojazdów szynowych takich jak m.in.: lokomotywy, wagony, szybkie tramwaje, pociągi dużych prędkości oraz wózki do automatycznej zmiany rozstawu kół zarówno dla pojazdów szynowych jak i drogowych.CAF jest producentem, którego produkty operują na całym świecie m.in.: w Europie, USA, Ameryce Południowej, Azji (Indie czy Japonia) oraz w krajach Afryki Północnej. W branży tej posiada ponad 100-letnie doświadczenie. CAF S.A. jest spółką publiczną ? wszystkie akcje znajdują się w obrocie giełdowym. Obecność firmy na rynkach zagranicznych 25 krajów i jej uczestnictwo w 45 projektach przyczyniło się do zwiększenia obrotów firmy. W działalności globalnej CAF korzysta z własnych zakładów produkcyjnych w Stanach Zjednoczonych,Francji, Argentynie i Brazylii oraz stale rozwija eksport. Producent ten może wykazać się doświadczeniem w produkcji pojazdów metra. W ciągu ostatnich 15 lat dostarczył swoim klientom ponad 2700 wagonów kolei podziemnej i obecnie ma zamówienia na kolejne 450 pojazdów. Firma wygrała przetargi na pojazdy metra w ważnych metropoliach europejskich ? w Brukseli (Belgia), w Rzymie (Włochy), wMadrycie i w Barcelonie (Hiszpania). Posiada również zamówienia spoza Europy, w takich miastach jak np.: Waszyngton (USA),Hongkong (Chiny), S?o Paulo (Brazylia), Meksyk - Dystrykt Federalny, Istambuł (Turcja), Santiago (Chile) i Algier (Algieria). CAF ma plany dotyczące zaangażowania się w dostawę pojazdów torowych do Polski.Firma ta dostarcza również tabor tramwajowy m.in.: tramwaje ze skrętnymi wózkami skrajnymi i nie skrętnym wózkiem środkowym dlaEuskoTran w Bilbao oraz tramwaje wieloprzegubowe. Pierwszy taki tramwaj wyprodukowano dla sieci tramwajowej w Sewilli oraz tożsame z tramwajami obecnie kursującymi w Sewilli zamówiło także Vélez-Málaga. Obecnie CAF zyskał kilka zagranicznych zamówień na tego typu pojazdy, m.in. dla miasta Antalya w Turcji czy Edynburga. W chwili obecnej CAF opracowuje nowy typ szybkich pociągówOaris ? skład czterowagonowy ma mieć moc 5,28 MW, sześciowagonowy 7,92 MW, natomiast ośmiowagonowy 10,56 MW, co pozwala na osiągnięcie prędkości maksymalnej 350 km/h.

Aktualizuj dane



Tabor szynowy - ezt, szt, lokomotywy