TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

Bombardier pokazał Flexity dla Wiednia [FILM]
InfoTram.pl - Opublikowano: 13.10.2017 14:27:31 12 komentarzy
Bombardier pokazał Flexity dla Wiednia

Bombardier zaprezentował prawie gotowy tramwaj Flexity dla Wiednia.

Bombardier zaprezentował prawie gotowy tramwaj Flexity dla Wiednia. Wiener Linien, operator transportu publicznego w austriackiej stolicy, podpisał z producentem umowę na dostawę 119 wagonów Flexity.

Co więcej, obejmuje ona także utrzymanie floty taborowej przez 24 lata. Wartość zamówienia to 431 mln €. Umowa zawiera też opcję na zakup i utrzymanie kolejnych 37 wagonów.

Wszystkie pojazdy zostaną produkowane w fabryce Bombardiera w Wiedniu. Efekty prac można zobaczyć na filmie. Producent poinformował, że pierwszy wagon jest obecnie jeszcze w produkcji i przechodzi testy. Zostanie dostarczony do końca 2017 roku i rozpocznie kursowanie po Wiedniu w 2018 roku.

Bombardiery Flexity dla Wiednia będą miały 34 m długości pomieszczą po 211 pasażerów. Mają być także pojazdami z szerokimi przejściami. Wagony Flexity są eksploatowane na całym świecie, w tym m.in. w Polsce. Jeżeli chodzi o Austrię można je spotkać w Linzu, Grazie i Innsbrucku. Bombardier utrzymując tabor skorzysta z systemu zarządzania i konserwacji Flexcare, który został zaprojektowany tak, że będzie go można zintegrować z istniejącymi procesami utrzymania Wiener Linien, stosowanymi w zajezdniach tramwajowych.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Bombardier
Wiedeń
Flexity
  • www – 13.10.2017

    Nie spodziewałbym się, że Bombardier podpatrzy design od łódzkich żelazek. A jednak!

  • 450gl – 13.10.2017

    Moze przynajmniej w Wiedniu Bombardier bedzie produkowal tramwaje zgodnie z zamowieniami-na czas.W Kanadzie w Toronto ma dwuletnie opoznienia w dostawie tramwajowdla TTC,a w Kitchener dla nowego systemu 1 rok.

  • max – 13.10.2017

    No to gdzie teraz wylądują wiedeńskie E2-c5 ?

  • jacek – 13.10.2017

    A kiedy pożegnanie wiedeńskich E1 ?

  • Ooo: – 14.10.2017

    @ max W zajezdni w Nowej HucieE2+E2+wkładka autosanu = EU8Nx ;)

  • mrozowy – 14.10.2017

    @Ooo - technicznie nie możliwe

  • max – 14.10.2017

    Nie ładne , przód NGT8 byłby idealny

  • mouset – 14.10.2017

    Wiedeń wie co robi wybierając Bombardiera

  • Aw – 15.10.2017

    Kraków też (nie) wie, co robi, wybierając Pese?

  • Kaszeb – 15.10.2017

    Szanowna Redakcjo czy nie lepiej napisać że"Bombardier pokazał PIERWSZY Flexity dla Wiednia"bo jak miał wyglądać można było już przeczytać na stronie nr.34"Metro Report International"z grudnia 2016r.

  • brożek – 15.10.2017

    @Aw - żebyś się nie zdziwił kogo wybierze

  • Średnio z wyglądem się postarali – 18.10.2017

    To wygląda jak zmodernizowany konstal jednoprzedziałowy...

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.