TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

Alstomowi nie udało się zlikwidować smrodu w Pendolino
InfoRail.pl - Opublikowano: 20.08.2018 18:12:46 4 komentarze
Alstomowi nie udało się zlikwidować smrodu w Pendolino

Jakiś czas temu na łamach InfoRail.pl pisaliśmy o smrodzie w Pendolino, na który uwagę zwrócił Paweł Kukiz.

Jakiś czas temu na łamach InfoRail.pl pisaliśmy o smrodzie w Pendolino, na który uwagę zwrócił Paweł Kukiz.

Miało to miejsce w czerwcu. Jednostka, ta konkretna, którą jechał Kukiz, miała trafić do serwisu i zostać naprawiona w przedmiotowym zakresie. I do serwisu trafiła, bo trafić musiała, tyle, że serwisujący składy Alstom smrodu nie usunął. O sprawie donosi dziś znowu Paweł Kukiz: Niedawno pisałem o smrodzie w składzie Pendolino, który kursuje z Jeleniej Góry do Warszawy. Zarządcy (nie wiem kto zarządza Pendolinami, bo tyle tych spółek w PKP, że się pogubiłem) publicznie stwierdzili, że smród zostanie zlikwidowany. G…. prawda, bo parę dni temu tym składem jechałem i jak śmierdziało tak śmierdzi. Otóż zarządza nimi PKP Intercity, ale serwisuje je Alstom. I to do producenta należy usunięcie smrodu.

Cóż. Nie jest wielką tajemnicą, że serwisowanie Pendolino nie jest mocną stroną firmy Alstom. Na łamach InfoRail.pl pisaliśmy już o niedziałającej klimatyzacji, brudnej tapicerce i wykładzinie czy rdzy na klapach zewnętrznych. Teraz dochodzi do tego smród. Nasi Czytelnicy informowali też np. o niedziałających kuchenkach. Jak na pociągi, które mają kursować jako klasa Premium wygląda to słabo. Do tego trzeba jeszcze dodać ciągnące się w nieskończoność naprawy powypadkowe czy instalacja internetu. I mamy niekoniecznie sielankowy obraz współpracy jaką musi podejmować z Alstomem PKP Intercity. Przewoźnik stoi jednak pod ścianą, bo jeździ na styk. Nie może zatem pozwolić sobie na wycofanie jakiegokolwiek pojazdu z ruchu. A to daje pole do popisu serwisantom firmy Alstom, którzy, jak widać, nie za wiele robią sobie z uwag, zgłaszanych przez przewoźnika.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Pendolino
PKP Intercity
Alstom
  • Marek Stelmasik – 20.08.2018

    Może niech weźmie halitomin.

  • Piotr Ulędarski – 20.08.2018

    A może to Kukiz emituje smród?

  • Tomasz Daria Misiek – 20.08.2018

  • Grzegorz Skweres – 20.08.2018

    Widać słomę z butów trzeba co jakiś czas wymieniać, bo gnije i śmierdzi ;)

  • Robert Grethmann – 20.08.2018

    Schönen

  • Edi666 – 20.08.2018

    Przecież to nie serwis Alstom odpowiada za bród i smród, tylko brak sprzątania przez InterCity.

  • Alibaba – 20.08.2018

    Ale to nie jest kwestia sprzątania tylko zepsutego urządzenia chłodniczego. Oczywiście że to działka alstomu.

  • Roksana Czerwińska – 21.08.2018

    Ale ktoś uwagi szuka...

  • Zdzich – 21.08.2018

    Roksana to nie chodzi o to że ktoś się czepia szczegółów.Pasażer kupujący usługę Premium liczy że dostanie coś lepszego od standardu EN57 a nie smród.

  • DarekP – 24.08.2018

    Stawiamy tutaj Intercity w roli ofiary Alstomu, a nie do końca wiemy, jak wygląda prawda. Usługę EIP oferuje Intercity i to ono odpowiada za jej poziom. Ma podwykonawcę w postaci Alstomu i teraz nie wiemy, jakie zapisy są w tej umowie. Może się okazać, że Alstom mógłby usunąć ten smród, ale np. wymaga wyłączenia składu na kilka dni, ale nie można tego zrobić, bo składów brakuje. Naprawy powypadkowe są w większości przypadków długotrwałe i za skutki odpowiada Intercity, więc jedynym wyjściem może być zastąpienie obiegu EIP przez EIC, a dzięki temu zwiększenie rezerwy składów Pendolino. Takich wątpliwości można snuć więcej.

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.