TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

14WE w Kolejach Małopolskich. Najpierw na testy
InfoRail.pl - Opublikowano: 04.08.2017 17:39:46 15 komentarzy
14WE w Kolejach Małopolskich. Najpierw na testy (foto: KM)

Dwie jednostki 14WE trafiły do Kolei Małopolskich. Na razie na testy.

Dwie jednostki 14WE trafiły do Kolei Małopolskich. Na razie na testy. Od kilku dni składy przebywały już w Krakowie.

Jak poinformował przewoźnik w związku z dynamicznym rozwojem Spółki, stale rosnącą liczbą podróżnych korzystających z uruchamianych połączeń oraz planowanym rozszerzeniem działalności przewozowej o kolejne trasy. Koleje Małopolskie rozpoczęły próby eksploatacyjne elektrycznych zespołów trakcyjnych 14WE-004 i 14WE-006 we współpracy z Industrial Division Sp. z o.o., czyli obecnym właścicielem jednostek.

Pojazdy te w ostatnim czasie przeszły głęboką modernizację w trakcie której zostały wyposażone m.in. w system dynamicznej informacji pasażerskiej, klimatyzację oraz monitoring przestrzeni pasażerskiej. Posiadają również udogodnienia dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich – pochylnie ułatwiające wsiadanie i wysiadanie ze składu oraz przystosowaną toaletę.

Obecnie pojazdy są testowane w jazdach bez pasażerów. Jeśli pojazdy przejdą pozytywnie testy wówczas zostaną skierowane na kolejny etap jakim będą próby w ruchu liniowym z pasażerami na trasach obsługiwanych przez Koleje Małopolskie.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Koleje Małopolskie
14WE
  • dziobak250 – 04.08.2017

    A SKM Warszawa pozbyła się ich twierdząc, że to szroty.

  • gośćd – 04.08.2017

    te fotele kupili na wyprzedaży ? przecież to najgorsze dziadostwo jakie można sobie wyobrazić

  • kolejFAN – 04.08.2017

    Won z tym szrotem z Małopolski! Won.

  • krakowianin – 04.08.2017

    I bardzo dobrze , niech jeżdżą u nas !

  • PetKo – 05.08.2017

    Patrząc na zakres zmian dość śmiesznie brzmi stwierdzenie "przeszły głęboką modernizację".

  • Eh – 05.08.2017

    No i następni kible przygarnęli. Całe życie w kiblu.

  • Xtrain – 05.08.2017

    Bardzo dobrze, zarówno 14WE jak i Feniksy wyglądają nieźle i nie bardzo rozumiem te ujadanie i skomlenie na forach. Nie raz jadę jednostką EN57 po modernizacji i nie odczuwam aby to był tzw. szrot jak to niektórzy lamentują. No cóż malkontentom zawsze coś nie pasuje.

  • Ytrayn – 05.08.2017

    Szrot i tyle. Zamiast kupić nowe pudruje się złomy.

  • Wiki – 05.08.2017

    Bardzo fajne ezety, cieszymy się że będę u nas

  • jestem na NIE – 05.08.2017

    Taki syf w Kolejach Małopolskich.. To jest obniżenie standardów..

  • FRanek – 05.08.2017

    Wszystko dobrze poza siedzeniami - bez podłokietników to dobre na jazdę po mieście nie dalej niż 10 km.

  • ds – 06.08.2017

    Jak się Krupa dowie, to KMł będą miały cieplutko...

  • Ju – 07.08.2017

    Cieszcie się że chociaż macie jakieś nowe składy. W pomorskim same kible, 3 na krzyż zmodernizowane

  • nie – 07.08.2017

    zmodernizowany klop rusza delikatnie i ma przyspieszenie. a ten kaczokibel ma nadal rozruch oporowy...

  • Kaszub – 08.08.2017

    Szkoda, że modernizacje EN57 nie poszły w tym kierunku, tylko z silnikami asynchronicznymi

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.